معرفی ویدیویی 3 بازی سرگرم کننده اندروید توسط مهدی شجاری همراه با لینک دانلود

معرفی ویدئویی 3 بازی تومخی و سرگرم کننده اندروید 

همراه با لینک دانلود نیم بها

| پیشنهاد ویژه گیم ستاپ |

با یک پست جذاب معرفی بازی های اندروید به صورت ویدیویی توسط مهدی شجاری یکی از برترین بلاگرهای تکنولوژی در خدمت شما هستیم . امروزه با پیشرفت پلتفرم های موبایلی بازی های این پلتفرم ها دوش به دوش این تکنولوژی ها به روز می شوند . در ادامه مطلب به معرفی 9 بازی جذاب و سرگرم کننده اندروید می پردازیم . اگر به بازی های اندروید علاقه مند هستید حتما به ادامه این مطلب مراجعه کنید .

با یک پست جذاب معرفی بازی های اندروید به صورت ویدیویی توسط مهدی شجاری یکی از برترین بلاگرهای تکنولوژی در خدمت شما هستیم . امروزه با پیشرفت پلتفرم های موبایلی

این اولین پست از گیم ستاپ در رابطه با معرفی بازی است . هدف از معرفی بازی ها صرفه جویی در اینترنت و زمان شما کاربران عزیز می باشد، چرا که روزانه بازی های بسیاری برای پلتفرم های موبایلی و کامپیوتر عرضه می شوند که تمام آنها پر مخاطب و جذاب نیستند . ما با معرفی بازی ها به شما این امکان را می دهیم که ابتدا بازی هایی که بیشتری دانلود و بهترین عملکرد را نسبت به بازی های دیگر دارند را ببینید و از بین آنها آن بازی که سلیقه شما نزدیک است را به صورت نیم بها از سایت گیم ستاپ دانلود کنید و از آن بیشترین لذت را ببرید .

  • معرفی بازی Crash Bandicoot Mobile کراش باندیکوت اندروید :

اگر اهل بازی باشید حتما یکی از نسخه های محبوب ازمجموعه بازی های کراش را در کنسلول ، کامپیوتر و موبایل تجربه کرده اید . باندیکوت نسخه جدید کراش است که توسط شرکت بازی سازی King در سال 2021 برای کنسول ، کامپیوتر و موبایل عرضه شده است . در مکانی به نام N. SANITY BEACH ماجراجویی پرهیجان شما به عنوان کراش شروع می شود که می توانید ساعت ها با موبایل خود سرگرم شوید و از بازی با مراحل بسیار چالش برانگیز لذت ببرید. در ویدیو زیر میتوانید گیم پلی و مراحل بازی کراش باندیکوت را تماشا کنید .


لینک بازی کراش باندیکوت  :  دانلود بازی Crash Bandicoot Mobile


  • معرفی بازی Golf Battle گلف بتل اندروید :

در حال حاضر بازی آنلاین در حال پیشی گرفتن از بازی های آفلاین هستند ! چرا که جهانی شدن بازی ها هیجانی بازی را چند برابر می کند و کاربران می توانند به صورت آنلاین به بازی بپردازند . گیم بتل یک بازی آنلاین ورزشی بسیار سرگرم کننده است که توسط شرکت بازی سازی miniclip com عرضه شده است . بازی به این صورت است که شما در نقش یک گلف باز باید با رقبای جهانی خود به صورت آنلاین مسابقه دهید و لول خود را ارتقاء دهید تا بتوانید با کاربران برتر جهانی که در این بازی در صدر قرار دارند به مسابقه بپردازید . اگر به بازی های با ریتم آرام و بدون استرس علاقه مند هستید حتما این بازی را دانلود و نصب کنید. در ویدیو زیر میتوانید گیم پلی و مراحل بازی گلف بتل را تماشا کنید .


لینک بازی گلف بتل  :  دانلود بازی Golf Battle


  • معرفی بازی Street Diver شیرجه خیابانی اندروید :

شیرجه خیابانی یکی دیگر از بازی های بسیار جذاب و سرگرم کننده است که البته کمی حرصتان را در می آورد ! این بازی همانند بازی گلف بتل توسط شرکت بازی سازی Miniclip عرضه جهانی شده است .

شیرجه خیابانی یکی دیگر از بازی های بسیار جذاب و سرگرم کننده است که البته کمی حرصتان را در می آورد ! این بازی همانند بازی گلف بتل توسط شرکت بازی سازی Miniclip عرضه جهانی شده است . شما در نقش یک پارکور کار شیرچه زد باید از ارتفاع های بلند بر روی سطوح خطرناک به صورت صحیح شیرجه بزنید و با پاهاتان فرود بیاید، با هر فرود موفق امتیاز کسب می کنید و به مراحل چالش برانگیز راه پیدا می کنید و در صورتی که فرودتان ناموفق باشد دوباره باید شبرجه بزنید . نکته قابل توجه این بازی امتیاز بالای آن است که توانسته است در وب سایت گوگل پلی امتیاز 4.2 را از 10 کسب کند . در ویدیو زیر میتوانید گیم پلی و مراحل بازی Street Diver را تماشا کنید .


لینک بازی شیرجه خیابانی  :  دانلود بازی Street Diver


معرفی ویدیویی 3 بازی سرگرم کننده اندروید توسط مهدی شجاری همراه با لینک دانلود

توجه : دانلود بازی کامپیوتر از سایت گیم ستاپ نیم بها محاسبه می شود.

نکته : در صورتی که در نصب با مشکل مواجه شدید به انجمن سایت مراجعه کنید.

مطالـب پیشـنهادی
مشخــصات فایــل بازی
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir

دیدگاهتان را بنویسید