بازی مورد انتظار Dragon Age 4 در سال 2023 منتشر میشود

یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2023 را میتوان عنوان Dragon Age 4 دانست که در وضعیت خوبی قرار داشته و روند اولیه توسعه را آغاز کرده است. این بازی رو به انتشار از الکترونیک آرتس در سبک نقش‌ آفرینی بوده و توسط بایوور در حال توسعه است و برای پلتفرم‌ های مایکروسافت ویندوز، پلی‌ استیشن ۵ و ایکس‌ باکس سری اس و ایکس عرضه خواهد شد. در ادامه با تریلر و تصاویر محیط بازی با ما همراه باشید.

دانلود بازی Dragon Age 4 برای کامپیوتر با لینک مستقیم و فشرده شده

این بازی رو به انتشار چهارمین قسمت اصلی از فرانشیز عصر اژدها بشمار میرود و طبق اعلامیه رسمی از سوی الکترونیک آرتس در سال 2023 شاهد انتشار این بازی خیره کننده خوایهم بود. توسعه دهندگان بازی تاکید کردند که تا زمان انتشار بازی هیچگونه اخباری در رباطه با داستان و جزئیات بازی منتشر نخواهد کرد اما با این حال تصاویری از محیط بازی و گیم پلی آن منتشر شده که برخی از ویژگی ها را نمایان میکند.

مطلب پیشنهادی: کپکام از بازی Street Fighter 6 رونمایی کرد

طبق گزارش های منتشر شده و تصاویر بازی شاهد یک نقش آفرینی فوق العاده با گرافیکی فانتزی خواهید بود که دارای داستانی غنی و مجذوب کننده میباشد. سیستم مورد نیاز بازی و مشخصات گیم پلی یا محتوای اصلی آن همچنان در دسترس نبوده و به محض انتشار اخبار بیشتر در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم گذاشت.

با جدیدترین اخبار بازی در گیم ستاپ با ما همراه باشید.

تصــاویر محیـط بازی
تریلر بازی
مطالـب پیشـنهادی
مشخــصات فایــل بازی
  • تاریخ انتشار: 2023
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir

دیدگاهتان را بنویسید