دانلود بازی و نرم افزار کم حجم برای کامپیوتر با لینک مستقیم و نیم بها

دانلود بازی و نرم افزار کامپیوتر با لینک مستقیم و رایگان

در کنار انتشار بازی های جدید و با کیفیت، می توان بهترین و جذاب ترین بازی های کامپیوتر یا کنسول را درون بازی هایی کم حجم با گرافیکی ساده یافت که بی اندازه خفن هستند! اگر باور ندارید نگاهی به تاپ ترین گیم های PC در چند سال گذشته بکنید؟! بدون شک نام بازی های پر آوازه ای چون بازی Minecraft ، بازی The Elder Scrolls V: Skyrim ، بازی Half-Life 2 ، بازی Dragon Age: Origins ، بازی Portal 2 و …. را شنیده اید. خوب است بدانید که تمام بازی های نام برده شده از حجم کمی برخوردار هستند.

دانلود بازی کامپیوتر

برای دانلود بازی PC بهترین راه استفاده از یک سایت خوب با سرعتی بالا و روان می باشد که به راحتی لینک های دانلود برای مخاطب قابل دسترسی باشد. سرعت دانلود بالا و لینک مستقیم مطالب در کنار ترافیک نیم بها باعث بازخورد مطلوب و انتخاب شایسته از سوی مخاطب می باشد. سایت کینگ ستاپ با در نظر داشتن تمام موارد ذکر شده برای دانلود بازی ویندوز و دانلود نرم افزار کامپیوتر توانسته تمام محتوای دانلودی خود را به صورت رایگان با ترافیک نیم بها در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در ادامه مطلب با ویژگی های این سایت دانلود بازی و نرم افزار کامپیوتر بیشتر اشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

دانلود بازی جدید

بازی های جدید بیشترین سرچ و طرفدار را در میان گیم های پیشنهادی کامپیوتر و کنسول دارند. از این رو در اکثر موارد سعی می شود تا یک بازی با کیفت از نظر گیم پلی و گرافیک توسعه یابد. تمام بازی های جدیدی که از سوی توسعه دهندگان بازی های رایانه ای منتشر می شود، با استاندارد های جدید بازی سازی توسعه یافته و دارای محتوایی با کیفیت و جذاب هستند. اما در نظر داشته باشید که تمام بازی های جدید پرحجم و با گرافیک بالا نیستند! بسیاری از بازی های محبوب و پرطرفدار جهان از حجم کمی برخوردار بوده و به دلیل داستان مجذوب کننده یا گیم پلی منحصر به فرد خود مورد توجه بازیکنان قرار می گیرند. به همین دلیل می توان بازی های کم حجم را برای دانلود به صرفه و سریع انتخاب کرد که نیازمند سیستم عامل بسیار قوی نبوده و معمولا برای رده سنی های مختلف منتشر می شوند. حال بیایید با بررسی برخی از این بازی ها در کنار هم باشیم.

دانلود بازی کم حجم برای PC با لینک مستقیم و نیم بها

دانلود بازی کم حجم

دانلود بازی های کم حجم PC مثل آب خوردن در کوتاه ترین زمان ممکن قابل امکان بوده و برای نصب آنها نیازی به اتلاف وقت نمی باشد. در کنار سرعت بارگیری سریع و زمان مناسب نصب، حجم کم و دانلود به صرفه آنها نیز مد نظر خواهند بود. از این رو انتخاب بیشتر بازیکنان همین گونه بازی ها می باشد. حال باید توجه داشت که بازی های کم حجم با چه مشخصات و سبک هایی منتشر می شوند؟ باید گفت که اکثر بازی های ویندوز در ژانر های مختلف با حجم کم وجود دارند. به عنوان مثال می توانید برای دانلود بازی اکشن، دانلود بازی تفنگی، دانلود بازی استراتژی، دانلود بازی فوتبال، دانلود بازی کودکانه، دانلود بازی مسابقه ای، دانلود بازی جدید و …. از حجم کم نیز استفاده نمود، مخصوصا زمانی که بازی های جدید را به صورت فشرده منتشر می کنند؟ بله درست است، بازی های گرافیک دار نیز به لطف فشرده سازی های گروه Fitgirl یا DODI کم حجم شده اند.

دانلود بازی کنسول

بازی های کنسول نیز با توجه به کیفیت خوب دستگاه های بازی، بدون هیچگونه مشکل و داشتن لگ اجرا می شوند. اما باید توجه داشت که گاهی دانلود یک بازی کم حجم کنسول می تواند به صرفه تر از ریختن آن توسط دیگران باشد. بدین گونه که اگر از کنسول هایی مانند PS2 یا PS4 و …. برخوردار هستید، می توانید با دانلود بازی مورد نظر و کپی کردن آن داخل دستگاه به راحتی و با کمترین صرف هزینه یک بازی جدید را درون کنسول خود نصب و اجرا نمایید. حال اگر هنوز هم به بازی های کم حجم در کامپیوتر و کنسول ایمان نیاورده اید، بهتر است باز هم اینترنت خود را هدر داده و بازی های پرحجم را دانلود کنید که آخر کار نیز با ریسک نصب شدن یا نشدن آنها خود را به چالش بکشید. به نظر شما انتخاب کدام مورد بهتر است؟

دانلود نرم افزار کامپیوتر با لینک مستقیم و نیم بها

دانلود نرم افزار کامپیوتر

و اما از هرچه بگذری سخن دوست خوش تر است! بعد از کلی حرف زدن راجب مزیت های بازی کم حجم نوبت به نرم افزار PC میرسد. دانلود نرم افزار ویندوز به خودی خود یکی از مشکلاتی است که پس از درخواست کرک یا کد های فعال ساز به سراغ مخاطبین می آید. برای دانلود نرم افزار کامپیوتر بهترین راه انتخاب یک سایت خوب دانلودی می باشد که آموزش نصب برنامه های کرک دار یا نیازمند به فعال سازی را به صورت قدم به قدم گذاشته باشد و لینک های دانلود آن هیچگونه مشکلی را به دنبال خود نیاورد. سایت دانلود بازی و نرم افزار کینگ ستاپ به کمک دانش مدیران خود در تولید محتوا و تجربه چند ساله در زمینه گیم و نرم افزار به خوبی با مشکلات متعدد کاربران دست و پنجه نرم کرده تا به صورت آنلاین پاسخگوی مشکلات نرم افزاری آنها باشد.

دانلود نرم افزار های ضروری کامپیوتر

برای راه اندازی و استفاده از تمام امکانات سیستم عامل خود ابتدا باید نرم افزار های ضروری کامپیوتر را دانلود و نصب کنید. برای این کار از ما کمک بگیرید. بدون تردید به خوبی می دانید که نصب نرم افزار های کاربردی و ضروری سیستم در روند اجرای دیگر نرم افزار ها و بازی های کامپیوتر بسیار تاثیر گذار هستند. اول از همه می توان درایور های ویندوز نظیر کارت گرافیک برای اجرای روان بازی ها نام برد. پس از آن نیز خود ویندوز نیاز به فعال سازی و کاکرد بهینه دارد که بازهم باید به سراغ نرم افزار های کاربردی و بسیار ضروری ویندوز رفت. در خصوص مطلب تهیه شده اگر سوال یا پیشنهادی دارید حتما به سایت ما سر زده و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. از این که بخشی از وقت خود را به ما اختصاص داید کمال تشکر را داریم.

مطالـب پیشـنهادی
مشخــصات فایــل بازی
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir

دیدگاهتان را بنویسید