قالیشویی غرب تهران | لیست قالیشویی غرب تهران به همراه تلفن

فرش که جایگاه مهمی در فرهنگ ما دارد، برای مصارف بسیاری در منازل و ادارات استفاده می شود. تقریباً برای هر نوع کفی از فرش های مختلف در چهار فصل استفاده می کنیم. به همین دلیل، اتفاقاتی مانند آلودگی و گرد و غبار، به ویژه در فرش، در طول انتقال فصلی بسیار زیاد است. در ابتدا، کثیفی جمع شده در سطوح بالایی به مرور زمان عمیق تر می شود و باعث تشکیل باکتری می شود.

باکتری های تشکیل شده توسط خاک و گرد و غبار سلامت ما را به خطر می اندازند. شستشوی فرش باید برای جلوگیری از این وضعیتی که سلامت ما را تحت تاثیر قرار می دهد انجام شود.قالیشویی خدماتی است که برای اطمینان از نظافت انواع فرش ها مانند کفپوش یا دیوارپوش انجام می شود که می تواند برای مصارف مختلف در منازل و محل کار استفاده شود. برای اینکه فرش ها در بلند مدت آسیبی نبینند باید توسط شرکت قالیشویی خوب به صورت حرفه ای شسته شوند. اگر نظافت به صورت حرفه ای انجام نشود متاسفانه در سریع ترین زمان دوباره فرش ظاهر کثیفی به خود میگیرد.در این مطلب قصد معرفی لیست قالیشویی غرب تهران به همراه تلفن را داریم.

پس اگر در غرب تهران زندگی می کنید و به دنبال قالیشویی خوب در غرب تهران هستید ،  ادامه مطلب را مشاهده کنید.

لیست قالیشویی غرب تهران به همراه تلفن

قالیشویی شریف اوغلی تهران

قالیشویی شریف اوغلی یکی از بهترین قالیشویی های غرب تهران است که خدمات شست و شوی متنوعی را ارائه می دهد.همانطور که می دانید ، فقط با استفاده از آب و شامپوهای فرش ساده نمی توان شست و شوی خوبی را برای تمامی قالی ها انجام داد. شرکت شریف اوغلی با آگاهی از این امر فرآیند نظافت را با دستگاه های قالیشویی و خشک کن تولید شده با استفاده از آخرین تکنولوژی ها و چند نوع شامپو فرش مورد تایید وزارت بهداشت و مناسب برای شستشوی فرش انجام می دهد.

فرش هایی که به قالیشویی قالیشویی شریف اوغلی می آیند ابتدا از دستگاه همزن عبور داده می شوند تا از گرد و غبار و زباله ها پاک شوند.شستشوی فرش بدون این فرآیند امکان پذیر نیست،در غیر این صورت تمام گرد و غبار و کثیفی در هنگام شست و شو روی فرش گل و لای تشکیل می دهد. پس از این فرآیند، فرش مدتی در حوضچه آب نگهداری می شود و سپس برای شستشو روی بند ماشین قالیشویی اتوماتیک قرار می گیرد.

خشک کردن طبیعی
در مجموع هشت برس چرخان روی دو ردیف شفت موازی، فرش با مسواک زدن با کمک پاک کننده های مخصوص شسته می شود. سپس با فرآیند اعمال شده روی فرش و زیر آن که از یک برس می گذرد، شسته می شود.  در انتهای ماشین قالیشویی در قالیشویی غرب تهران شریف اوغلی ،   فرش به صورت رول جمع آوری می شود . 3 ایستگاه در یک دستگاه سانتریفیوژ دو درام بسته که با سرعت بالا می چرخد ​​خشک شده و آب جذب شده توسط فرش به طور کامل تخلیه می شود.

در محیطی تمیز و باز آویزان شده و بسته به سایز فرش به مدت یک یا سه روز تهویه می شود تا رطوبت آن کاملا از بین برود. فرش خشک شده به دقت روی میز کنترل بررسی می شود تا از تمیزکاری مورد نظر اطمینان حاصل شود. در نهایت فرش بسته بندی شده به  خودروهای سرویس قالیشویی شریف اوغلی تحویل داده می شود تا به آدرس مشتری تحویل داده شود.

تلفن قالیشویی شریف اوغلی برای سفارش شست و شو :

  • 02144719172
  • 44846990
  • 44719172
  • 44321679
  • 44952036

قالیشویی شربت اوغلی تهران

قالیشویی شربت اوغلی یکی دیگر از قالیشویی های شهر تهران است که به عنوان بهترین قالیشویی غرب تهران شناخته می شود.

قالیشویی شربت اوغلی دارای مراحل خدمات منحصر به فردی است. این مراحل به طور کلی به شرح زیر است:

فرش ها از آدرس مشتریان تحویل گرفته می شود.

به بخش قالیشویی کارخانه قالیشویی عالی در غرب تهران یعنی قالیشویی شربت اوغلی برده می شود و توسط ماشین آلات ساخته شده مطابق با آخرین تکنولوژی با مواد شوینده ای که به سلامت انسان آسیبی نمی رساند شستشو می شود.

پس از اتمام مراحل شستشوی اولیه ، یکبار دیگر با آب فراوان دوباره فرش شستشو می شود.

وقتی فرآیند آبکشی تمام شد، فرش ها را آویزان می کنند تا خشک شوند.

فرش هایی که بعد از مدتی خشک می شوند ، به صورت بسته بندی شده به آدرس مشتریان تحویل داده می شوند.

برای سفارش شست و شوی فرش به قالیشویی شربت اوغلی با شماره های زیر تماس بگیرید :

  • 22367019
  • 44315745
  • 46013189
  • 88614604
  • 44043110

 

مطالـب پیشـنهادی
مشخــصات فایــل بازی
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir

دیدگاهتان را بنویسید