دانلود بازی Rage 2 برای کامپیوتر – نسخه Codex

کرک شده

|بازی Rage 2 برای کامپیوتر |

|Codex|

بازی Rage 2 یک بازی در سبک اکشن – تیراندازیست که در تاریخ 14 می 2019 توسط دو شرکت id Software و Avalanche Studios به بازار عرضه شده است.بازی Rage 2 را می توان ادامه بازی Rage 1 دانست اما بسیار پیشرفته تر،چه از نظر گرافیک و گیم پلی و چه از نظر قابلیت هایی که درون بازی در اختیار شما قرار دارد.با دانلود بازی Rage 2 درون دنیایی قرار خواهید داشت که توسط برخورد یک شهاب سنگ با کره زمین به یک ویرانه ای تبدیل شده.ویرانه ای که افرادی به نام Authority روی آن قدم گذاشته اند تا انسان های باقی مانده را نابود کنند و شما باید آن ها را از بین ببرید و جلوی این کار را بگیرید.

بازی Rage 2 برای کامپیوتر

بازی Rage 2 یک بازی بسیار هیجان انگیز است که با انجام آن لحظاتی پر از صحنه های اکشن و هیجانی را تجربه خواهید کرد،بازی ریج 2 را می توان یکی از بازی های موفق سبک اکشن سال های اخیر دانست که از تجربه آن پشیمان نمی شوید.

 

بازی پیشنهادی :دانلود بازی Evil Dead The Game

گیم پلی بازی Rage 2

داستان بازی ریج 2 اینگونه شروع می شود که با برخورد یک سیارک به زمین،دنیا دچار تغییر شده است و در میان ویرانی و نابودی تمدن ها،گروهی به نام Authority وارد می شوند تا تمام دنیا را تحت سلطه خود در آورده و انسان های باقی مانده را نابود کنند و شما باید به جنگ با Authority بپردازید.

نام شما در بازی واکر خواهد بود،شخصیتی که بنا به انتخاب شما می تواند یک مرد و یا یک زن باشد.واکر باید به طور دیوانه وار و جنون آمیزی از هر تجهیزاتی که در اختیار دارد برای نابودی Authority استفاده کند.بازی Rage 2 را نمی توان یک بازی کاراکتر محور دانست،چرا که از طرفی داستان بازی برای شخصیت مرد و زن به تفاوتی ندارد و از طرف دیگر بازی ریج دو دارای چندین پایان نیست بنابراین تصمیمات شما در بازی تاثیری بر روند داستانی بازی ندارد.

سازندگان بازی Rage 2 به جای طراحی داستان های متعدد و کاراکترهای گوناگون،تمرکز خود را بر خلق صحنه های بی نظیر اکشن گذاشته اند که در تمام بازی کاملا مشهود است.بازی ریج دو یعنی تلفیق سرعت و جنون و تیراندازی.سیستم تیراندازی بازی بسیار سریع و متحرک است که موجب هیجان بیشتر بازی برای بازیکن می شود.

در بازی ریج 2 شما با یک بازی جهان باز مواجه هستید که میتواند مسافت های طولانی را با ماشین حرکت کند و به هر کجا که می خواهد برود و در صورت مواجه با Authority سعی کند آن ها را با اسلحه و تجهیزات خود از بین ببرد.

قابلیت های متعددی در بازی Rage 2 قرار دارد که کار شما را برای کشتن Authority ها آسان می کند.برای مثال قابلیت Wingstick ،که به وسیله آن می توانید بومرنگ را به سمت دشمنان خود پرتاب کنید و سپس این بومرنگ ها به سمت شما برمیگردند.

یا قابلیت Nanotrites که به وسیله آن می توانید با زدن مشت به زمین دشمنان خود را روی هوا معلق کرده و به سمت آن ها تیراندازی کنید و یا قابلیت های بسیار زیاد دیگر که همگی بازی را جذاب و مهیج تر می کنند.علاوه بر مبارزات از طریق اسلحه،مبارزات ماشینی نیز در بازی ریج 2 وجود دارد،مبارزاتی که پر از لحظه های هیجانی و لذت بخش است.

بازی Rage 2

راندن یک ماشین مجهز به انواع سلاح های پیشرفته و شلیک به دشمنان از درون ماشین لحظات جذابی را برای شما رقم خواهد زد.برای ماشین ها هم نیاز به گرفتن امتیاز ندارید و می توانید هر ماشین با هر تجهیزاتی را سوار شوید.نوع مبارزات اکشنی که در ریج 2 وجود دارد را در کمتر بازی دیگری می توان مشاهده کرد.

ماموریت های زیادی در بازی وجود دارد،برای شروع ماموریت ها باید با سه شخصیت متفاوت در بازی دیدار کنید،همچنین جدا از این ماموریت ها می توانید به صورت فرعی و با روش های خود نیز دشمنان را از بین ببرید،اما برای پیشروی در بازی و اتمام آن باید این ماموریت ها را به پایان برسانید و زمانبندی برای انجام آن ها نیز بر عهده خود شما خواهد بود.

گیم پلی 10 دقیقه ای از بازی Rage 2

 


گرافیک و ویژگی های بازی Rage 2

گرافیک بازی Rage 2 نیز بر مبنای سبک بازی یعنی سبک اکشن به خوبی طراحی شده است،از صدای شلیک سلاح ها گرفته تا صحنه های کشت و کشتار و جنگی درون بازی و تمام افکت های صوتی و تصویری به خوبی در بازی پیاده سازی شده اند.از آن جایی که این بازی یک بازی اکشن لحظه ایست،بنابراین باید در هر ثانیه ی این بازی با سرعت و تمرکز بالا به انواع حملات ماشینی یا مبارزاتی واکنش نشان داد،به همین دلیل گیم پلی و گرافیک بازی Rage 2 بسیار روان طراحی شده اند.

حریف و دشمنان شما در بازی نیز از هوش مصنوعی خوبی برخوردارند،برای مثال ممکن است در صورت شلیک های شما تظاهر به مردن کنند و بعد از لحظاتی دوباره به شما حمله ور شوند،یا از شگردهایی که برای کشتن آن ها یاد گرفته اید بر علیه خودتان استفاده کنند که این موارد بازی را به شدت مهیج تر می کند.

از ابتدا تا انتهای بازی حرکت و جریان بازی سریع است و این جریان سریع را به خوبی در بازی حس خواهید کرد،هیچ صحنه ای از بازی راکد نیست و تکاپو برای کشتن شما ادامه دارد که مجبور به واکنش دادن خواهید شد،بنابراین بازی تا انتها سرعت خود را حفظ می کند اگرچه در لحظاتی از بازی ممکن است واکنش ها و اتفاقات سریع تر باشند.

در ابتدای بازی یک سری ویژگی ها برای شما نمایان نمی شود و این به آن دلیل است که ابتدا بتوانید با محیط کلی بازی آشنا شوید.لازم نیست برای جنگ با Authority ها منتظر بمانید،پایگاه های متعددی وجود دارد که Authority ها در آن مستقر هستند و می توانید برای مبارزه با حمله به این پایگاه ها پیشقدم یک جنگ تمام عیار باشید.

همانطور که در قسمت گیم پلی گفتیم،قابلیت ها و قدرت های متعددی وجود دارد که می توانید برای نابودی حریف خود از آن ها استفاده کنید،برای مثال یکی از قابلیت های دیگر شما در بازی امکان جا خالی دادن سریع در هنگامیست که به سمت شما شلیک می شود،این قابیت ها باعث خلق صحنه های اکشن متعدد جذاب و روان در بازی می شوند.

محیط بازی Rage 2 سرشار از مناطق بیابانی ،صحرا ها و جنگل هاست که با دقت هرچه تمام تر و با جزییات کامل طراحی شده اند تا حس واقعی تری از بازی به بازیکن القا شود.این محیط ها همراه با تحرک کل بازی باعث می شود ساعات متوالی را بدون حس خستگی به انجام این بازی بپردازید.

 

بازی Rage 2 برای کامپیوتر

 

ویژگی های نسخه فشرده بازی Rage 2

نصب آسان و سریع

حجم بازی از 60 گیگابایت به 31 گیگابایت کاهش یافته است.

حداقل 5 گیگابایت فضای رم برای نصب نیاز است.

زمان لازم برای نصب بازی براساس قدرت سیستم بین 1 تا 3 ساعت طول خواهد کشید.

فضای مورد نیاز برای نصب و اجرای بازی 80 گیگابایت خواهد بود.

این نسخه از بازی کامل است و هیچ بخشی از آن حذف نشده است.

بازی در نسخه Codex توسط سایت گیم ستاپ تست شده و کاملا سالم است.

توجه : در صورتی که در نصب با مشکل مواجه شدید به انجمن گیم ستاپ مراجعه کنید.

 دانلود بازی کامپیوتر و دانلود بازی اندروید از سایت گیم ستاپ نیم بها محاسبه می شود.

ویژگــی های بازی
  • ماموریت جانبی متنوع
  • گرافیک و افکت صوتی عالی
  • سرعت روان
  • قابلیت های متعدد برای مبارزه
  • سیستم جنگی پیشرفته
  • سبک فوق العاده مبارزه
  • تلفیق سبک جهان باز و نقش آفرینی
  • سیستم مبارزه لذت بخش و مهیج
  • ماموریت های جانبی سرگرم کننده
تصــاویر محیـط بازی
تریلر بازی
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Immortals of Aveum برای کامپیوتر نسخه DODI
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

  • OS: Win7, 8.1, or 10 64-Bit versions
  • Processor: Intel Core i7-4770 or AMD Ryzen 5 1600X
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: Nvidia GTX 1070 8GB or AMD Vega 56 8GB
  • Storage: 50 GB available space

Minimum System :

  • OS: Win7, 8.1, or 10 64-Bit versions
  • Processor: Intel Core i5-3570 or AMD Ryzen 3 1300X
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: Nvidia GTX 780 3GB or AMD R9 280 3GB
  • Storage: 50 GB available space
راهنمــای نصــب بازی
  1. از نرم افزار دانلود منیجر جهت دانلود فایل ها استفاده کنید
  2. ابتدا تمام فایل ها را دانلود کنید
  3. پس از دانلود تمام فایل ها آن ها را اکستراکت کنید
  4.  آنتی ویروس خود را موقتا غیر فعال کنید(آنتی ویروس ها کرک بازی را به عنوان ویروس شناسایی می کنند).
  5. بعد از دانلود بازی از نرم‌افزار WINRAR جهت استخراج فایل ها استفاده کنید.
  6. قبل از نصب بازی حتما فضای ذخیره سازی خود را بررسی کرده و در صورت کمبود فضا ، فایل های اضافی سیستم خود را حذف کنید.
  7. بازی را نصب کنید
  8. کرک Codex را دانلود کرده و محتویات آن را در محل نصب بازی قرار دهید.
  9. کرک Hotfix را دانلود کرده و محتویات آن را در محل نصب بازی قرار دهید.
  10. بازی را اجرا کنید.
مشخــصات فایــل بازی
  • تاریخ انتشار: 14 می 2019
  • فرمت: Exe
  • شرکت سازنده: id Software و Avalanche Studios
  • نسخه: Codex
  • رده سنی: 17+
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir
لینــک های دانلــود

دانلود فایل نصبی بازی Rage 2

دانلود پارت 1 2 گیگابایت
دانلود پارت 2 2 گیگابایت
دانلود پارت 3 2 گیگابایت
دانلود پارت 4 2 گیگابایت
دانلود پارت 5 2 گیگابایت
دانلود پارت 6 2 گیگابایت
دانلود پارت 7 2 گیگابایت
دانلود پارت 8 2 گیگابایت
دانلود پارت 9 2 گیگابایت
دانلود پارت 10 2 گیگابایت
دانلود پارت 11 2 گیگابایت
دانلود پارت 12 2 گیگابایت
دانلود پارت 13 2 گیگابایت
دانلود پارت 14 2 گیگابایت
دانلود پارت 15 1.82 گیگابایت

دانلود کرک CODEX بازی

دانلود کرک CODEX 12.62 مگابایت

دانلود کرک Hotfix بازی

دانلود کرک Hotfix 41 مگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )

دیدگاهتان را بنویسید