دانلود بازی Evil Dead The Game-نسخه DODI+0xdeadc0de

ویژه آنلاین

|بازی Evil Dead The Game برای کامپیوتر |

|DODI|

بازی Evil Dead The Game یک بازی کامپیوتری در سبک های شوتر،ترسنک،اکشن آنلاین است که در تاریخ 20 می 2022 توسط شرکت Boss Team Games به بازار عرضه شد.

با دانلود بازی Evil Dead The Game درست مانند فیلم کلبه وحشت،به دهکده ای ترسناک قدم خواهید گذاشت که محل شیاطین و هیولاهای بی رحم است.شما باید با هر تجهیزاتی که در اختیار دارید برای نابودی آن ها تلاش کنید و در  این راه تنها نیستید و افراد دیگر به صورت آنلاین شما را همراهی می کنند.شما می توانید این بازی را در دو نسخه DODI و 0xdeadc0de در سایت گیم ستاپ به صورت نیم بها دانلود کنید.

بازی Evil Dead The Game

قابلیت های بسیاری که در بازی Evil Dead The Game وجود دارد قطعا میتواند حس و تجربه متفاوتی را برای شما به ارمغان آورد.از ویژگی بازی می توان به تنوع گزینه‌ها،کاراکتر ها،سلاح ها و شیوه‌های مختلفی که می توانید برای پشت سر گذاشتن مراحل از آن ها استفاده کنید اشاره کرد.

 

بازی پیشنهادی :دانلود بازی Outward Definitive Edition

گیم پلی بازی Evil Dead The Game

گیم پلی بازی به صورت مشارکتی خواهد بود که باید با همکاری تیمی موقعیت های مختلف را پشت سر بگذارید..داستان بازی Evil Dead The Game بر روی متوقف کردن حملات شیاطین تمرکز دارد.چهار بازمانده در بازی با همکاری تیمی خود باید سعی کنند با دسترسی به ابزارهای خاص مراسمی را انجام دهند که با برگزاری آن حملات شیطان و ترس و و حشت برای همیشه متوقف می شود.

بقا در این بازی سخت و به شدت ترسناک است و بازی به گونه ای طراحی شده که می توانید با قرار داشتن در کنار دیگر هم تیمی ها ،شانس پیروزی خود را افزایش دهید.دو حالت کلی برای انجام بازی وجود دارد،اینکه به صورت آنلاین  و با دوستان خود بازی را شروع کنید که به این صورت می توانید در یک تیم حضور داشته باشید و یا در مقابل آن ها قرار بگیرید،و حالت دوم که با انتخاب یک شخصیت به اجرای بازی بپردازید.

بازی را می توانید به دو صورت کاملا مجزا شروع کنید،به این صورت که یا در نقش Kandarian Demon یعنی موجودات بی رحمی که سعی می کنند همه چیز را نابود کنند بازی را انجام دهید و یا در نقش Survivor سعی کنید Kandarian Demon ها را نابود کنید.

گیم‌پلی بازی Evil Dead بر همکاری تیمی تاکید دارد،بدون همکاری تیمی نمی توانید در بازی پیشروی کنید،برای مثال یکی از مهم ترین مکانیک های گیم پلی بازی Evil Dead The Game سطح ترس بازیکن است که در صفحه بازی در زیر نوار سلامت قرار میگیرد، نواری است که بر اساس ترس افزایش یا کاهش می یابد.

ترس می تواند ناشی از دور شدن از سایر بازماندگان، شرکت در نبردهای شیطانی ، یا از ترس ها و تله های زیادی که شیطان می تواند از آن ها برای نابودی شما استفاده کند باشد،اگر سطح ترس شما افزایش یابد Kandarian Demon می تواند شما را تسخیر کند،بنابراین باید با نزدیک شدن به هم تیمی های خود و یا روشن کردن آتش و قرار داشتن در نزدیکی یک منبع نور سطح ترس را کاهش دهید.

گیم‌پلی بازی Evil Dead

 

تقریبا تمام کسانی که به بازی های شوتر ترسناک علاقه دارند می دانند که میزان دشوار بودن این گونه بازی ها رابطه ی مستقیمی با میزان جذابیت آن دارد.در بازی Evil Dead The Game کشتن شیاطین و هیولا ها بسیار سخت خواهد بود چراکه با هوش مصنوعی پیشرفته شبیه سازی شده اند،برای کشتن این موجودات بهتر است مستقیم به سر آن ها شلیک کنید.

یکی از ویژگی های بازی ، متعدد بودن گزینه ها برای انتخاب کاراکتر بازیست.کاراکترهای بازی بر اساس فیلم‌های Evil Dead در بازی قرار داده شده اند که در مجموع 13 نفر هستند و از نظر کلی به چهار دسته Hunter، Warrior، Leader و Support طبقه بندی می شوند و هر کدام وظیفه خاصی خواهند داشت که در روند بازی تاثیر گذار است.

بازی Evil Dead The Game

گیم پلی 8 دقیقه ای از بازی Evil Dead The Game


گرافیک و ویژگی های بازی Evil Dead The Game

گرافیک بازی با الهام از فیلم کلبه وحشت و بر مبنای محیطی سرشار از ترس و وحشت طراحی شده است.تصاویر و لحظات واقع گرایانه در هر لحظه از بازی شدت وحشت را افزایش می دهند.برای مثال در برخی مراحل ،شروع بازی در زمان غروب آفتاب است و رفته رفته هوا تاریک و تاریک تر می شود که حس وحشت را در بازیکن تقویت می کند.

با وجود اینکه جزییات بازی بسیار دقیق و پیشرفته طراحی شده است،اما بازی به شدت روان و سریع است.طیفی از انواع سلاح های سرد و گرم در اختیار شما قرار دارد.از اره برقی گرفته تا انواع اسلحه ها.

بازی از نمای سوم شخص انجام می شود که محبوبیت بیشتری در بازی های ترسناک شوتر آنلاین نسبت به نمای اول شخص دارد.سلاح ها و آیتم های متنوع برای انجام ماموریت ها را می توان از ویژگی های بازی Evil Dead The Game دانست.

شما امکان ورود به همه ی ساختمان ها و خانه هایی که در نقشه ی درون بازی وجود دارند را دارید و هیچ محدودیتی برای حضور در یک مکان خاص وجود ندارد.

انواع شرایط آب و هوایی نیز در بازی وجود دارد،شرایطی مانند هوای برفی و بارانی که به لحظات مختلف بازی رنگ و بویی تازه می دهند.

موسیقی‌های کلاسیک پس زمینه ی بازی به ایجاد فضایی دلهره آور و ترسناک کمک می کنند به طوری که گاها تلفیق تاریکی شب و قدم زدن در جنگل همراه با موسیقی که در پس زمینه در حال پخش است،شما را به خوبی یاد فیلم های ترسناکی می اندازد که برای لحظاتی حس وحشت را در شما ایجاد کرده اند.

ویژگی های نسخه فشرده بازی Evil Dead The Game

دانلود و نصب آسان و سریع

حجم بازی از 25 گیگابایت به 10 گیگابایت کاهش یافته است.

زمان نصب با توجه به سخت افزار سیستم شما بین 5 الی 10 دقیقه خواهد بود.

هیچ بخشی از بازی حذف نشده و بازی کامل  است.

بازی را می توانید هم به صورت آفلاین و هم آنلاین انجام دهید.

از آن جایی که این بازی جدیدا منتشر شده است ، بنابراین احتمال انتشار آپدیت های متعدد برای این بازی وجود دارد ،پیشنهاد می کنیم در صورت دانلود بازی Evil Dead The Game و لذت بردن از آن ،به سایت گیم ستاپ مراجعه کنید،آپدیت ها به محض انتشار در سایت قرار خواهند گرفت.

ترک صوتی زیر یکی از آهنگ های بازی Evil Dead The Game است.

توجه : در صورتی که در نصب با مشکل مواجه شدید به انجمن گیم ستاپ مراجعه کنید.

 دانلود بازی کامپیوتر و دانلود بازی اندروید از سایت گیم ستاپ نیم بها محاسبه می شود.

ویژگــی های بازی
  • گیم پلی دو حالته
  • کیفیت گرافیک خیره کننده HD
  • کیفیت صدای عالی
  • سیستم مبارزات خشن، روان و لذت‌بخش
  • تنوع سلاح های سرد و گرم
  • تنوع شخصیت ها و کاراکترها
  • امکان بازی در گروه مقابل
  • نورپردازی و گرافیک مطابق با ژانر ترسناک
    طراحی عالی جزئیات بازی
تصــاویر محیـط بازی
تریلر بازی
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Immortals of Aveum برای کامپیوتر نسخه DODI
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

OS: Windows 10 64 bit
Processor: i7-7700/ Ryzen 2600X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX 1070 Ti/ RX 5600 XT

Minimum System :

OS: Windows 10 and higher
CPU: Core i5-4590 / AMD FX-8350
RAM: 8GB
Graphic card: 2GB VRAM – GeForce GTX 960 / Radeon R9 270
DirectX: 11
Storage: 10.4 GB Free space

راهنمــای نصــب بازی
  • 1بازی را دانلود کرده و فایل ها را اکستراکت کنید
  • برنامه Epic Games را دانلود کنید
  • 2.یک اکانت جدید در سایت Epic games بسازید و وارد اکانت خود شوید.(به دلیل تحریم ها باید از فیلتر شکن استفاده کنید)
  • 3.از بخش Store بازی Hello Neighbour Modkit را به اکانت خود اضافه کنید، ولی آن را دانلود نکنید.
  • 4.به فایلی که از سایت گیم ستاپ دانلود کردید مراجعه کنید
  • 5.فایل Launcher.exe را اجرا کنید و اجازه دهید نوشته های داخل صفحه باز شده کامل شود.
  • 6.سپس از برنامه Epic Games بازی Hello Neighbour Modkit را اجرا کنید.
  • 7.در صورت باز شدن صفحه ، گزینه Allow را بزنید.

توصیه میکنیم که اگر قبلا در اپیک گیم دارای اکانت هستید ،یک اکانت دوم برای این بازی  بسازید چرا که اگر Epic Games متوجه وی پی ان شما شود اکانت شما را مسدود خواهد کرد.

مشخــصات فایــل بازی
  • حجم: 10 گیگابایت
  • تاریخ انتشار: 20 می 2022
  • فرمت: EXE
  • شرکت سازنده: Saber Interactive
  • نسخه: DODI
  • متا: 88
  • رده سنی: 18+
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir
لینــک های دانلــود

دانلود فایل نصبی بازی Evil Dead The Game نسخه DODI

دانلود پارت 1 2 گیگابایت
دانلود پارت 2 2 گیگابایت
دانلود پارت 3 2 گیگابایت
دانلود پارت 4 2 گیگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )

8 پاسخ به “دانلود بازی Evil Dead The Game-نسخه DODI+0xdeadc0de”

  1. سلام من چند روز پیش بازی اجرا میکردم ولی الان ارور میده

    the online service is currently unavailable

  2. محمد گفت:

    سلام این بازی کلا انلاینه؟؟

  3. Alireza گفت:

    سلام خسته نباشید خدمت شما مدیر محترم من از سایت شما دانلود کردم برای آفلاین بازی کردن باید چه کار کنم

دیدگاهتان را بنویسید