دانلود بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake برای کامپیوتر

معرفی بزودی ویژه

Prince of Persia: The Sands of Time Remake محصول جدید کمپانی یوبی سافت است که دوم بهمن ۱۳۹۹ قرار است برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شود . ۲۸ اکتبر ۲۰۰۳ برای اولین بار شاهزاده پارسی 1 توسط یوبی سافت عرضه شد که طرفداران بسیاری به خودش جلب کرد . حال بعد از سال ها یوبی سافت تصمیم گرفته است همان بازی را با مراحل و گرافیک جذابتر عرضه کند .

Prince of Persia

دومین رویداد فوروارد شرکت یوبی سافت اکنون در حال برگزاری است و همان‌طور که انتظار داشتیم، فرانسوی‌ها در جریان رویداد از نسخه ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time رونمایی کردند. در بیانیه تازه منتشر شده در توییتر ، Ubisoft نوشت : “از زمان اعلام Prince of Persia: The Sands of Time Remake در ماه سپتامبر ، شاهد انبوه بازخورد شما در مورد این امتیاز محبوب بودیم. این اشتیاق و پشتیبانی شما است که ما را تحریک می کند تیم های توسعه برای ایجاد بهترین بازی ممکن  …

طبق اعلام یوبی‌سافت بازی جدید شاهزاده پارسی قرار است تا در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۱ (دوم بهمن ۱۳۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی (فروشگاه اپیک و فروشگاه Uplay)‌ منتشر شود. بازی شاهزاده ایرانی قرار است تا با برچسب قیمت ۳۹.۹۹ دلاری در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

در میان شنهای سوخته ایران باستان ، افسانه ای به زبانی باستانی وجود دارد. این صحبت از زمانی است که توسط خون منتقل می شود و با فریب اداره می شود. شاهزاده ای جوان که به قدرت تاریک یک خنجر جادویی کشیده شده است ، به یک شرارت مرگبار در یک پادشاهی زیبا هدایت می شود.

تصاویری از محیط بازی :

Prince of Persia: The Sands of Time Remake دانلود نسخه جدید بازی شاهزاده ایرانی

مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Immortals of Aveum برای کامپیوتر نسخه DODI
مشخــصات فایــل بازی
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir
لینــک های دانلــود
تاریخ انتشار May 20, 2021
گزارش خرابی لینک ( بزودی )

دیدگاهتان را بنویسید