تاثیر بک لینک بر سئو وبسایت چگونه است ؟ 

به جرعت می توان گفت بک لینک سازی مهم ترین مرحله در فرایند سئو وبسایت است.امکان ندارد که شما در حال یادگیری سئو و یا در تلاش برای انجام سئو سایت باشید و با عبارت بک لینک و سوالاتی از این قبیل که انواع بک لینک چیست و چگونه بک لینک خوب و قوی بسازیم روبرو نشده باشید.

لینک ها مهم ترین نقش را در سئو وبسایت ایفا می کنند و می توان آن ها را به عنوان بازیگر نقش اول فیلم سئو معرفی کرد.

چنانچه سایت شما دارای بک لینک های قوی و خوب باشد، می توانید به راحتی رقبایتان را در فهرست نتایج گوگل پشت سر بگذارید و به رتبه های برتر گوگل رسیده و روزانه هزاران بازدید کننده در سایت خود داشته باشید.

بک لینک چیست و تاثیر بک لینک بر سئو وبسایت چگونه است  ؟؟

هر سایت دارای یک آدرس دامنه است و هر صفحه از سایت زیرمجموعه ی آن دامنه و دارای آدرس مشخصی است که اگر آن را در قسمت های مختلف فضای وب منتشر کنید ،کاربران می توانند با کلیک بر روی آن لینک مستقیما از سایت شما بازدید کنند. بک لینک یعنی لینک سایت و یا صفحه ای از سایت شما در یک وبسایت دیگر قرار گیرد.

وقتی این اتفاق می افتد گوگل سایت شما را یک سایت معتبر و حرفه ای در حوزه کاری که دارید می داند و رتبه ی سایت شما را افزایش می دهد.

از آن جایی که سئو وبسایت به معنی انجام کلیه اقدامات و روش ها به منظور قرار گیری سایت در صفحه اول گوگل است ، بک لینک ارتباط مستقیمی با سئو وبسایت دارد.

سئو از دو بخش سئو داخل صفحه و خارج از صفحه تشکیل شده است و سئو خارج از صفحه با بک لینک شناخته می شود.

فرایند سئو خارجی شامل انتشار بک لینک و رپورتاژ سایت شما در سایت های معتبر و پر بازدید برای افزایش رتبه ی سایت در کمترین زمان ممکن است.

چنانچه قصد داشته باشید سایت شما در صفحه اول گوگل قرار گیرد دو راه مختلف وجود دارد که این دو راه عبارتند از تبلیغات گوگل ادز و انجام سئو.به دلیل تحریم بودن ایران استفاده از تبلیغات گوگل ادز برای سایت های داخلی امکان پذیر نیست و از طرفی این نوع تبلیغات هزینه های بالایی داشته و تنها برای مدت معینی می توانید از طریق سفارش گوگل ادز در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید.

اما با استفاده از فرایند بک لینک مرتبط می توانید خیلی سریع و به صورت نسبتا پایدار همواره در نتایج برتر گوگل حضور داشته باشید تا با جذب هزاران بازدید کننده در روز بتوانید به فروش و سود خوبی دست پیدا کرده و مخاطبین خود را با کسب و کار و برند خود آشنا کنید.

برای این منظور باید از بهترین بک لینک ها استفاده کنید ، بهترین بک لینک ، لینک هایی هستند که به صورت فالو باشند و توسط الگوریتم های گوگل دنبال شوند و از نوع دائمی بوده و در وبسایت های معتبر قرار گیرند.

این نوع بک لینک ها ارزش بسیار زیادی دارند و سیگنالی به ربات های گوگل ارسال می کنند مبنی بر اینکه سایت شما یک سایت معتبر و با کیفیت است که مستحق قرار داشتن در لینک های اول صفحه اول گوگل است.

ساخت بک لینک برای سئو ، یک کار تخصصیست که چنانچه به جزییات کار توجه نکنید و یا بک لینک هایی را از منابع غیر معتبر بگیرید، سایت شما علاوه بر عدم نتیجه در سئو ، ممکن است با جریمه گوگل مواجه شود و در این صورت وقت و مبلغی که برای سایت خود هزینه کرده اید به هدر خواهند رفت.

بنابراین پیشنهاد می کنیم در صورت نیاز به انجام سئو خارجی و بک لینک ،با کلیک بر روی لینک زیر به وبسایت بهترین سئو مراجعه کنید :

سفارش بک لینک برای سئو 

مطالـب پیشـنهادی
مشخــصات فایــل بازی
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir

دیدگاهتان را بنویسید