بیت کوین – دنیای ارز های دیجیتال

 

احتمالاً شما که در حال مطالعه این مقاله هستید، نام ارز دیجیتال بیت کوین را بسیار شنیده اید. بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که توسط یک فرد ناشناس با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو در سال 2009 عرضه شد. تقریباً پس از ورود بیت کوین، ارزهای دیجیتال کم کم بر سر زبان ها افتاد و افرادی بیشتری به سمت این بازار روی آوردند. تمام افرادی که از زمان ظهور بیت کوین اقدام به خرید آن کردند و در طی سال های اخیر بیت کوین های خود را نفروختند، تقریباً تمامی این افراد در حال حاضر میلیون ها دلار بیت کوین و یا سرمایه دارند، چراکه قیمت این ارز دیجیتال از آن زمان تا به امروز، رشد بسیاری کرده است.

در صورتی که شما علاقه مند هستید تا به دنیای ارز های دیجیتال ورود پیدا کنید، ابتدا باید به صورت کامل آموزش ببینید. ما در تیم زوم ارز تلاش می کنیم؛ تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش ها را در اختیار شما قرار دهیم. شما می توانید با مراجعه به سایت زوم ارز، درباره بیت کوین، تحلیل بیت کوین و همچنین دیگر رمز ارز ها اطلاعات بسیار کامل و جامعی به دست بیاورید. در ادامه قصد داریم تا به صورت مفهومی و ساده بیت کوین را به شما عزیزان توضیح دهیم. همراه ما باشید.

نیم نگاهی به ارز دیجیتال بیت کوین

همان‌طور که اشاره شد بیت کوین یک نوع پول جدید (پول دیجیتال) است و باید گفت که بر طبق یک سیستم رمزنگاری پیچیده نیز فعالیت می کند. این موضوع باعث می شود تا به بیت کوین ارز رمزنگاری شده و یا کریپتو کارنسی بگوییم. احتمالاً تا به حال نام این دو عبارت و یا عبارت های فارسی مشابه که رمز ارز و ارز دیجیتال می باشند را شنیده اید.

ارز دیجیتال بیت کوین غیرمتمرکز است. این موضوع به این معناست که هیچ فردی نمی تواند آن را دست‌کاری کند و هیچ دولت و یا سازمانی پشت آن نیست. تقریباً باید گفت که بیت کوین یک پول امن و همچنین جهانی است. برای اینکه شما بتوانید در هرجای دنیا بیت کوین بخرید، تنها نیاز به یک کامپیوتر و اینترنت دارید. به همین راحتی می توانید با استفاده از صرافی های دیجیتال اقدام به خرید بیت کوین کنید.

شما می توانید پس از خرید بیت کوین، به راحتی در برخی از کشور ها با استفاده از آن کالا بخرید و یا خدمات دریافت نمایید. در حال حاضر در برخی از کشور ها حتی دستگاه های ATM مخصوص به کریپتو و یا بیت کوین وجود دارد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

یکی از سؤالاتی که برای کاربران تیم زوم ارز بسیار پیش می آید این است که چرا ساتوشی ناکاموتو هویت خود را مخفی کرده است؟ از سال 2009 تا سال 2022 در برخی از سال ها شایعاتی مِن باب هویت ساتوشی ناکاموتو منتشر شد اما همان‌طور که گفتیم تمامی آن ها یک شایعه بود. یکی از دلایلی که می توان برای مخفی بودن هویت ساتوشی عنوان کرد، احتمال در خطر بودن جان او است.

البته در حال حاضر که رمز ارز های بسیاری وارد بازار شده اند، این احتمال کمتر می شود اما می توان آن را در نظر داشت. احتمالاً شخص و یا گروه ساتوشی ناکاموتو دلایل محکمی برای مخفی نگه داشتن هویت خود دارند. در صورتی که قصد دارید تا درباره بیت کوین بیشتر بدانید، نیاز است سری به سایت زوم ارز بزنید و مقاله اختصاصی بیت کوین چیست را مطالعه کنید. جز بیت کوین، ما اقدام به معرفی ارز های دیجیتال دیگری هم کرده ایم و شما می توانید تمامی اطلاعات فوق را در سایت ما مطالعه کنید.

استخراج بیت کوین چیست؟

استخراج، اصلی ترین فعالیت در داخل شبکه بیت کوین است. باید اعتراف کرد که استخراج بیت کوین یک شکل خاص از درآمدزایی است که برای تمامی افراد جالب است اما با توجه به محدودیت های آن کمتر فردی می تواند این کار را انجام دهد. به صورت کلی باید بگوییم که استخراج در شبکه بیت کوین به معنی تایید تراکنش ها می باشد؛ یعنی شما تراکنش های شبکه بیت کوین را با استفاده از دستگاه های ماینر تایید و در ازای انجام این کار اقدام به دریافت پاداش می کنید. استخراج بیت کوین نیاز به تجهیزات دارد و در صورتی که شما تجهیزات انجام این کار نداشته باشید، نمی توانید آن را انجام دهید.

اولین وسیله ای که شما باید برای استخراج بیت کوین تهیه کنید، دستگاه ماینر است. پس از دستگاه ماینر باید به سراغ برق مورد نیاز آن بروید. احتمالاً شنیده اید که استخراج بیت کوین نیاز به برق بسیار زیادی دارد. در صورتی که از برق غیرقانونی استفاده نمایید، با ردیابی می توانند متوجه و شما را مجازات کنند.

شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که آیا با گوشی و یا کامپیوتر نیز می توان بیت کوین استخراج کرد؟ خیر، به دلیل سختی شبکه بیت کوین، امکان استخراج این ارز دیجیتال با گوشی موبایل و یا کامپیوتر وجود ندارد. البته لازم به ذکر است که هر چه جلوتر می رویم، سختی شبکه بیت کوین بیشتر می شود و انجام این کار نیز غیرممکن تر!

اگر قصد دارید تا درباره استخراج بیت کوین و چگونگی آن اطلاعات کسب کنید، می توانید به مقاله اختصاصی استخراج در سایت زوم ارز مراجعه کنید، ضمناً جز استخراج بیت کوین، ما استخراج دیگر ارز های دیجیتال همانند اتریوم، بیت کوین کش و… را در سایت آموزش داده ایم که شما می توانید تمامی آن ها را مطالعه نمایید.

چگونه بیت کوین خرید و فروش کنیم؟

خرید و فروش بیت کوین و تمامی ارز های دیجیتال شبیه به هم می باشند. شما برای خرید و یا فروش ارز دیجیتال بیت کوین نیاز به یک صرافی آنلاین دارید. در حال حاضر با گسترش حوزه ارز های دیجیتال، صرافی های ایرانی و خارجی بسیار زیادی شروع به کار کرده اند. شما می توانید به راحتی، از بین تمامی صرافی ها بهترین آن را انتخاب نمایید.

اگر مبتدی هستید و قصد دارید برای اولین بار بیت کوین بخرید، باید به صرافی های آنلاین ایرانی مراجعه کنید. در صورتی که با صرافی های ایرانی آنلاین آشنا نیستید، می توانید با مراجعه به صفحه مقایسه قیمت صرافی های داخلی، به راحتی با تمامی صرافی های ایرانی آشنا شوید. در صورتی که نیاز به آموزش خرید بیت کوین دارید، می توانید به مقاله آموزشی خرید بیت کوین در سایت زوم ارز مراجعه کنید.

بیشتر بدانید:

ما در سایت زوم ارز، یک سرویس جدید به نام آربیتراژ گیری در زوم ارز راه اندازی کرده ایم. شما می توانید با استفاده از این سرویس به راحتی کسب درآمد کنید. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که کسب درآمد از طریق آربیتراژ گیری چگونه است؟ در این نوع از درآمد زایی شما می توانید قیمت ارزهای دیجیتال را در صرافی های مختلف ایرانی مشاهده کنید. حال پس از آشنایی با قیمت ها رمز ارز مورد نظرتان را می توانید از یک صرافی با قیمت کمتر بخرید و به یک صرافی دیگر با قیمت بیشتر بفروشید. از این طریق می توانید سود با درصد های مختلف کسب کنید. برای انجام این کار کافیست سری به سایت زوم ارز بزنید.

همچنین دوست داشتم در این مقاله سرویس های مختلف زوم ارز را به شما معرفی کنم.

  1. اخباری فوری ارز دیجیتال
  2. صفحه مقایسه قیمت صرافی های ارز دیجیتال
  3. معرفی ایردراپ های ارز دیجیتال
  4. معرفی مشاغل در حوزه ارز دیجیتال
  5. رویداد های مهم ارز دیجیتال
  6. تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال برتر

منبع: www.zoomarz.com

 

مطالـب پیشـنهادی
مشخــصات فایــل بازی
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir

دیدگاهتان را بنویسید