اجرای برنامه شاد در کامپیوتر و لپ تاپ

در حال حاضر مشکل بسیاری از کاربران عدم نصب برنامه برروی سیستم عامل های اندروید پایین بوده و موبایل برخی از کاربران از این برنامه پشتیبانی نمیکند. یکی از راه حل های ساده استفاده از این برنامه در ویندوز می باشد. ما به شما آموزش می دهیم که چگونه برنامه شاد ویندوز را در اختیار داشته باشید. برای اجرای برنامه شاد کامپیوتر همراه ما باشید.

اجرای برنامه شاد در کامپیوتر و لپ تاپ

مرحله اول: برای اجرای برنامه شاد در کامپیوتر نیازمند یک برنامه جانبی به عنوان شبیه ساز اندروید که هستیم که ما در این آموزش از برنامه Nox Player استفاده می کنیم. این شبیه ساز وظیفه دارد که برنامه اندروید را در ویندوز شما اجرا کند. از انتهای صفحه و باکس دانلود این برنامه را دانلود و نصب نمایید.

مرحله دوم: پس از نصب این برنامه برروی ویندوز حال نوبت این است که برنامه شاد اندروید را از سایت ایران اپ دانلود کنید که در انتهای همین صفحه نیز در باکس دانلود آماده دانلود می باشد. از صفحه دانلود شاد اندروید نیز می توانید این کار را انجام دهید.

مرحله سوم: اگر به خوبی دو مرحله قبل را گذراندید حال کافیست برنامه شاد اندروید که یک فایل APK می باشد را با نرم افزار Nox Player اجرا کنید. برای اجرا کافیست در نرم افزار Nox در قسمت APK و Open file برنامه شاد را به این نرم افزار Add کنید.

بزودی آموزش های کلیدی دیگر هم در همین پست اضافه می شود .

از آموزش های زیر هم میتوانید استفاده کنید :

آموزش کامل آپدیت نسخه اندروید موبایل
چگونه در اینستاگرام لایو دو نفره بگیریم؟
طریقه قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام
آموزش نصب و استخراج بازی دیتا دار توسط برنامه rar اندروید
آموزش کامل حذف دائمی اکانت تلگرام
آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام

 

مطالـب پیشـنهادی
آموزش اجرای بازی پلی 3 بر روی کامپیوتر تضمینی و به صورت تصویری و تست شده
مشخــصات فایــل بازی
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir

دیدگاهتان را بنویسید