بهترین برنامه برای بازیابی فیلم، عکس، آهنگ و فایل + دانلود و آموزش نصب

معرفی ویژه

| نرم افزار بازیابی اطلاعات Recuva  ⚡ آموزش نصب تصویری ⚡ آموزش استفاده از نرم افزار |

شاید برای شما و یا حتی اطرافیانتان این اتفاق افتاده باشد که فیلم و عکس و یا حتی فایل های شخصیتان ار کامپیوتر، لپ تاپ و حتی فلش مموری حذف شده باشد! اگر شما جزء این افراد هستید و برای از دست رفتن اطلاعات خود ناراحت هستید، این آموزش را در ادامه مطلب همین پست تا انتها دنبال کنید. 😉

امروزه ریکاوری اطلاعات بسیار پر هزینه می باشد و برای یک بازیابی ساده از شما مبلغی بالا درخواست می کنند. به عنوان مثال یک خدمات کامپیوتر اگر بخواهد یک حافظه 32 گیگابایتی را برای شما ریکاوری کند حداقل 100 هزار تومان برای شما هزینه بردار است. گیم ستاپ در این آموزش به شما یاد می دهد که در کامپیوتر و لپ تاپ شخصی خود به راحتی فایل های خود را بازیابی کنید.

معرفی نرم افزار بازیابی اطلاعات ریکاوا

نرم افزار های بسیاری برای بازیابی اطلاعات مخصوص ویندوز وجود دارد که هر کدام دارای مزیت ها و معایبی هستند. Recuva یا همان ریکاوا یکی از بهترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات است که توسط شرکت Piriform برنامه نویسی شده و در هفتم آگوست سال 2007 عرضه جهانی شد. ریکاوا جزء ده برنامه ریکاوری ویندوز می باشد که قابلیت بازیابی قدیمی ترین اطلاعات را چند سال گذشته را دارد، 😮 شاید با شنیدن چنین چیزی تعحب کنید یا حتی باور نکنید! اما با بررسی ها و تست هایی که انجام دادیم متوجه شدیم نه تنها اطلاعات سال ها قبل را بازمی گرداند بلکه این امکان را به شما میدهد که فایل هایی مانند عکس، ویدیو و … را به صورت تفکیک شده بازیابی کنید.

آموزش نصب و کرک نرم افزار ریکاوری Recuva

1: ابتدا با کلیک روی دانلود نرم افزار ریکاوری برنامه را دانلود کنید. ⛔ توجه: قبل از استخراج نرم افزار از حال فشرده حتما آنتی ویروس و اینترنت را غیر فعال کنید در غیر این صورت کرک نرم افزار توسط آنتی ویروس شما مخرب شناسایی می شود و حذف می شود.

2: بعد از دانلود نرم افزار با کلیک راست بر روی فایل فشرده روی گزینه Extract Here کنید تا فایل ها از حالت فشرده خارج شوند. (همانند تصویر زیر)

2: بعد از این که فایل از حال فشرده خارج شد، وارد فولدر نرم افزار شوید و روی گزینه rcsetup153_pro کلیک کنید.

 

 

3: روی گزینه Next کلیک کنید.

4: سپس روی گزینه Install کلیک کنید تا برنامه نصب شود.

5: منتظر بمانید برنامه نصب شود.

6: در این مرحله ابتدا تیک گزینه Run Recuva Professional را بردارید. و در آخر روی گزینه Finish کلیک کنید.

7: حال باید برنامه را کرک کنید. داخل فولدر نرم افزار یک پوشه به اسم Keygen وجود دارد، وارد پوشه شوید و روی گزینه Keygen کلیک کنید.

 

8: در این مرحله ابتدا نرم افزار Recuva v1 را انتخاب کنید، سپس روی گزینه GENERATE کلیک کنید تا کد فعال سازی برای شما نمایان شود.

9: حال کد به دست آمده را کپی کنید.

10: سپس روی آیکون نرم افزار Recuva کلیک کرده و آن را اجرا کنید. به محض اجرای نرم افزار با عکس زیر مواجه می شوید. در این قسمت در بخش Name اسم انگیلسی دلخواه خود را وارد کنید. در بخش Licenese key کد به سمت امده توسط Keygen را paste کنید.


آموزش کار با نرم افزار بزودی قرار داده می شود

 

مطالـب پیشـنهادی
آموزش اجرای بازی پلی 3 بر روی کامپیوتر تضمینی و به صورت تصویری و تست شده
مشخــصات فایــل بازی
  • ورژن: 1.53.2065
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir
لینــک های دانلــود

لینک های دانلود

دانلود نرم افزار با لینک مستقیم 7.30 مگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )

2 پاسخ به “بهترین برنامه برای بازیابی فیلم، عکس، آهنگ و فایل + دانلود و آموزش نصب”

  1. عباس رضایی گفت:

    ماشالله عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید