آدرس و شماره تماس برای عمل لیزیک کرج

لیزیک؛ نام عملی است که در آن عیوب بینایی مانند نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم با لیزر مخصوصی به نام لیزر اگزایمر برطرف می شود. به وسیله لیزر لایه قرنیه در بیرونی ترین قسمت چشم تغییر شکل داده و نور روی شبکیه متمرکز می شود.

برای انجام عمل لیزیک در کرج به آدرس کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان دی ،طبقه ۵ واحد ۱۸ مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰ تماس بگیرید.

یکی از مهمترین اختراعات قرن درمان برخی از مشکلات چشم به وسیله لیزیک است، درمان لیزیک ممکن است برای هر چشمی مناسب نباشد. اول از همه افرادی که می خواهند این درمان را انجام دهند باید بیشتر از 18 سال سن داشته باشند. شماره عینک یا لنز تماسی شما دیگر نباید پیشرفت کند. جدا از این ویژگی های اساسی، راه برای درک اینکه آیا چشمان شما برای این درمان لیزیک مناسب هستند یا خیر، معاینه دقیق چشم به وسیله دکتر متخصص چشم کرج است. این معاینه به ویژه با هدف بررسی لایه قرنیه که در آن لیزر اعمال می شود انجام می شود و شامل معاینات غیر معمول مانند نقشه های سطح چشم و اندازه گیری ضخامت قرنیه می شود.

علم لیزیک توسط پزشک چشم کرج چگونه انجام می شود؟

درمان لیزیک در اتاق لیزر مرکز چشم و در شرایط استریل انجام می شود.برای جلوگیری از پلک زدن در طول درمان، یک جمع کننده زیر پلک ها قرار داده می شود. دستگاه خاصی به نام میکروکراتوم در چشم قرار می گیرد تا لایه قرنیه را صاف کند و دریچه ای به نام فلپ را از سطح چشم بلند کند. در این زمان، احساس فشار خفیفی در چشم وجود دارد. پس از برداشتن فلپ، لیزر شروع می شود. در طول این فرآیند، پزشک از شما می‌خواهد چراغ چشمک زن را دنبال کنید. پرتوهای لیزر لایه قرنیه شما را تغییر می دهد و عیب انکساری چشم را به این روش درمان می کند.

روند پس از درمان چگونه است؟

ممکن است تا 2-1 ساعت بعد از عمل لیزیک، گزگز، آبیاری و حساسیت به نور خفیف وجود داشته باشد. به همین دلیل استفاده از عینک آفتابی برای مدتی پس از درمان و استفاده منظم از قطره توصیه می شود. استراحت یا خوابیدن با چشمان بسته برای چند ساعت پس از درمان باعث تسریع بهبودی می شود. صبح روز بعد می توانید بدون عینک به زندگی عادی خود ادامه دهید.

آیا درمان لیزیک بی خطر است؟

درمان لیزیک بیش از بیست سال است که وجود دارد و بسیار قابل اعتماد است. این عمل که یکی از کاربردی ترین درمان های جراحی در کشور ما و جهان است، در صورت انجام بر روی افراد مناسب نتایج موفقیت آمیزی را به همراه دارد.برای گرفتن بهترین نتیجه از درمان لیزیک،مهم است که به مراکز و کلینیک های معتبر چشم پزشکی مراجعه کنید تا عمل لیزیک توسط متخصصین آموزش دیده انجام شود،برای این منظور پیشنهاد میکنیم اگر در شهر کرج هستید به مطب دکتر مینا اوجانی مراجعه کنید :

برای گرفتن نوبت ویزیت با شماره زیر تماس بگیرید :

۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰

 

مطالـب پیشـنهادی
مشخــصات فایــل بازی
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir

دیدگاهتان را بنویسید