کپکام از بازی جذاب Street Fighter 6 رونمایی کرد!

حدود یک هفته پیش شرکت Capcom با قرار دادن یک شمارش معکوس توجهات بسیاری را به سوی خودش جلب کرد. پس از پایان این شمارش با انتشار یک تریلر کوتاه از بازی Street Fighter 6 رونمایی کرد. در ادامه برای مشاهده تریلر بازی و جزئیات بیشتر این خبر همراه ما باشید.

دانلود بازی Street Fighter 6 برای کامپیوتر

برخلاف تصورات گیمرها از احتمال انتشار بسته‌ ی الحاقی داستانی برای بازی Resident Evil Village یا نسخه ریمیک Resident Evil 4 این شرکت به سراغ یک بازی جذاب و خاطره انگیز رفت. با انتشار تیزر جدیدترین عنوان بازی Street Fighter علاقه مندان این سبک را غافلگیر کرد. در تریلر کوتاهی که از این بازی رونمایی شد شاهد گرافیک حرفه ای تر و سبک سه بعدی در ارائه حرکات رزمی میباشید. این در حالی است که مبارزات به سبک های سنتی شباهت بیشتری داشته و میتوانید به خوبی موضوع را مشاهده کنید.

بخوانید : نیم میلیون فروش بازی sifu فقط در سه روز !

تاریخ انتشار بازی Street Fighter 6 همچنان نامشخص بوده و طبق گفته برخی این احتمال میرود که در تابستان 1401 شاهد انتشار اولین دموی بازی باشیم. اطلاعات کاملی در مورد گیم پلی و مشخصات سیسمی بازی در اختیار نیست و به محض رونمایی از این مشخصات تیم گیم ستاپ جدیدترین و بروزترین اخبار بازی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

با جدیدترین اخبار بازی در گیم ستاپ با ما همراه باشید.

تریلر بازی
مطالـب پیشـنهادی
مشخــصات فایــل بازی
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir

دیدگاهتان را بنویسید