دانلود واتساپ اصلی جدید کامپیوتر – WhatsApp 2.20.207.7

دانلود واتس اپ که یکی از محبوب ترین پیام رسان های اندرویدی می باشد و با دارای بودن امکانات فراوان در کنار سادگی توانسته مورد استفاده کاربران بسیاری قرار بگیرد. اپلیکیشن WhatsApp Messenger امکان گفتگوی آنلاین، تماس صوتی و تصویری را به صورت رایگان در اختیار اندرویدی ها قرار داده است. اگر مسافر هستید یا قصد دارید با شخصی در خارج از کشور مکالمه داشته باشید، تماس رایگان با خارج از کشور را از طریق واتساپ انجام دهید و در هزینه های تماس صرفه جویی کنید. با توجه به سرعت بالای واتس اپ و پشتیبانی از اینترنت های ۴G،۳G،۲G یا Wi-Fi می توان از مکالمه نهایت لذت را برد.

دانلود واتس

واتساپ قابلیت ارسال پیام صوتی یا همان voice، ارسال گیف و استیکر، ارسال فایل های مختلف با فرمت mp4. و mp3. و یا Jpg، بلاک کردم مزاحمین، ساخ و ایجاد گروه و… را در اختیار کاربران قرار داده است. سادگی و سرعت این شبکه دلایل اصلی محبوبیت آن است.

واتساپ امنیت دارد؟

برای همه ما پیش آمده که در اولین استفاده از یک اپلیکیشن و مخصوصا پیام رسان ها، به امنیت مکالمه در آن توجه می میکنیم و نگران حریم شخصی خود هستیم! به گفته WhatsApp Inc این پیام رسان دارای سیستم رمزنگاری می باشد و تا به امروز امنیت این شبکه وارد چالش نشده است.

گفتی است شبکه واتساپ بر خلاف رقبای خود مثل تلگرام، وایبر، لاین و… همچنان در ایران قابل استفاده می باشد و به مشکل فیلترینگ نخورده است.

واتساپ کامپیوتر WhatsApp

کمی بالاتر اپلیکیشن واتس اپ را به شما معرفی کردیم و نسخه اندروید آن را در صفحه دانلود واتساپ اندروید قرار دادیم. همانطور که قبلا گفتیم واتس اپ یکی از محبوب ترین پیام رسان های اندرویدی می باشد که با دارای بودن امکانات فراوان در کنار سادگی توانسته مورد استفاده کاربران بسیاری قرار بگیرد. اپلیکیشن WhatsApp Messenger امکان گفتگوی آنلاین، تماس صوتی و تصویری را به صورت رایگان در اختیار اندرویدی ها قرار داده است. اگر مسافر هستید یا قصد دارید با شخصی در خارج از کشور مکالمه داشته باشید، تماس رایگان با خارج از کشور را از طریق واتساپ انجام دهید و در هزینه های تماس صرفه جویی کنید.

هم اکنون ما نسخه واتساپ کامپیوتر یا واتساپ دسکتاپ را برای سیستم عامل های مختلف نظیر ویندوز، مک او اس آماده دانلود کرده ایم. در نسخه واتساپ دسکتاپ کافیست QRcode مربوطه را در نسخه واتساپ موبایل خود تایید کنید و از واستاپ رایانه استفاده کنید.

ویژگی ها
  • فراهم سازی امکان برقراری ارتباط آسان و سریع با مخاطبین
  • امکان برقراری تماس های صوتی ، تصویری و متنی با کیفیت و سرعت بسیار بالا
  • محیط کاری بسیار زیبا و کاربرپسند
  • یکی از محبوب ترین مسنجرها در میان کاربران ایرانی
  • راه اندزای ساده و سریع
  • همزمان سازی اتوماتیک با اکانت موبایل
  • امکان ارسال تصویر ، ضبط ویدیو ، ارسال پیام های صوتی ، متنی و …
  • دارا بودن قابلیت چت گروهی و ..…

 

نحوه حذف کامل امکانات واتساپ

چطور اکانت واتساپ را به صورت کامل حذف کنیم؟ اگر شما هم قصد دارید دیلیت اکانت واتساپ را انجام دهید اما روش آ« را نمی دانید،پیشنهاد می کنیم که مقاله آموزش دیلیت اکانت واتساپ مطالعه کنید و آموزش حذف اکانات واتساپ را یاد بگیرید.

نسخه ویندوز

دانلود نسخه ویندوز X86 واتساپ – حجم 116 مگابایت

دانلود نسخه ویندوز X64 واتساپ – حجم 120 مگابایت

دانلود واتساپ نسخه پرتاپل X86  – حجم 90.4 مگابایت

دانلود واتساپ نسخه پرتابل X64 – حجم 91.9 مگابایت

نسخه macOS

دانلود واتساپ نسخه مک – حجم 105 مگابایت

مطالـب پیشـنهادی
مشخــصات فایــل بازی
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir

یک پاسخ به “دانلود واتساپ اصلی جدید کامپیوتر – WhatsApp 2.20.207.7”

دیدگاهتان را بنویسید