دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش

شاد Shad نام اپلیکیشن آموزشی رسمی و جدید از سوی آموزش و پرورش می باشد که به تازگی رونمایی شده است. با توجه به دوران قرنطینه و وجود بیماری کرونا، شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) آماده بهره‌ برداری شد و از این پس شاگردان میتوانند بدون نیاز به حضور در کلاس های حضوری از خدمات آموزشی بهره مند شوند.

دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش

برنامه شاد آموزش و پرورش راهی برای تحصیل دانش آموزان بصورت مجازی می باشد که از طریق آن می توانند به برنامه درسی خود دسترسی داشته باشند. با دانلود برنامه شاد با توجه به شرایط موجود و عدم امکان حضور شاگردان در مدارس، این برنامه از سوی سازمان آموزش و پرورش ارائه شده تا محصلین بتوانند از طریق اینترنت درس های خود را مرور کنند.

این برنامه با پیگیری های مستمر مقام عالی وزارت و همکاری وزارت ارتباطات، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، مساعدت دانشگاه صنعتی شریف و تلاش شبانه روزی تیم فنی، اجرایی و حقوقی پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش بنام SHADAP بامالکیت و مدیریت وزارت متبوع، در مرحله بهره برداری قرار گرفته است. بهتر است مدیران محترم مدارس به موارد زیر توجه داشته باشند. مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی، اپلیکیشن شاد را باید روی دستگاه اندرویدی خود نصب داشته باشند. البته برای سهولت، لینک دانلود توسط مرکز فناوری وزارت برای کلیه مدیران محترم مدارس ابتدایی پیامک می شود. زمان و نحوه ورود و بهره برداری مدارس متوسطه، متعاقبا توسط معاون محترم آموزش متوسطه اعلام می شود.

 

نحوه استفاده از اپلیکیشن شاد برای مدیران

ابتدا شما به عنوان مدیر مدرسه باید وارد سامانه سناد شده و اطلاعات معلمان از جمله نام و نام‌خانوادگی، کد‌ملی، تاریخ تولد، جنسیت، نام پدر و غیره را وارد کنید. سپس وارد صفحه مربوط به مدیریت امور کلاس های مربوط به مدرسه می شوید. در این صفحه باید کلاس مربوط به هر معلم و پایه تحصیلی آن را تعیین کنید. اکنون به صفحه جدیدی وارد می شوید که در این صفحه در ستون نام دبیر می‌توانید معلم های مشخص‌شده و در ستون تعیین دبیر، کلاس هایی که هنوز دبیری برایشان تعیین نشده است را مشاهده کنید. اکنون اگر میخواهید معلمی را به لیست اضافه کنید باید وارد گزینه تعیین دبیر را زده و کد ملی معلم وی را وارد کنید. اکنون نام و نام خانوادگی معلم و شماره ی او به شما‌نشان داده می شود.

برای احراز هویت دانش آموزان نیز باید از همین‌ سامانه استفاده کنید. همچنین در این سامانه امکان ویرایش اطلاعات نیز وجود دارد.

پس از اینکه تمام اقدامات لازم در سامانه سناد را انجام دادید وارد اپلیکیشن شاد‌شده و با انتخاب نقش مدیر، به احراز هویت خود بپردازید.

نحوه استفاده از اپلیکیشن شاد برای معلمان

وارد اپلیکیشن شاد شده و نقش معلم را انتخاب کنید. با وارد کردن اطلاعات خواسته شده به احراز هویت خود بپردازید.

نحوه استفاده از اپلیکیشن شاد برای دانش آموزان

پس از اطمینان از تایید شما در سامانه سناد توسط مدیر مدرسه، وارد اپلیکیشن شاد‌شده و طبق آموزشی که جلوتر به آن می پردازیم، اقدام به احراز هویت کنید تا بتوانید از کلاس های درسی اختصاصی خود استفاده کنید.

ورود به برنامه

برای وارد شدن به برنامه و ثبت نام در آن، کافی است پس از نصب آن از مایکت برنامه را اجرا کنید. سپس روی گزینه ورود به برنامه ضربه بزنید.اینک با وارد کردن شماره موبایل تان کدی پنج یا شش رقمی را از طریق پیامک‌ دریافت خواهید کرد، با وارد کردن کد در کادر مربوطه به صفحه ی مربوط به نام کاربری وارد می شوید، اکنون با انتخاب یک نام، ثبت نام شما به پایان می رسد.

چگونه در شاد احراز هویت کنیم؟

همانطور که گفته شد قبل از هر کار از مدیر مدرسه ی خود بخواهید اطلاعات شما را در سامانه سناد ثبت کند. سپس برای احراز هویت وارد اپلیکیشن شاد شده و روی گزینه ورود مدیر/ معلم/ دانش آموز ضربه بزنید. نقش خود را روی یکی از نقش های مدیر/ معلم/ دانش آموز تنظیم کنید.

اکنون باید اطلاعات مربوط به نقش خود را وارد کنید، برای مثال اگر انتخاب شما دانش آموز است پس از انتخاب نقش دانش آموز گزینه افزودن دانش آموز را بزنید. اینک انجام احراز هویت را زده، شماره خود را وارد کنید. سپس به ترتیب کد ملی، سریال شناسنامه به صورت جدا و متصل، سال تولد، ماه تولد و روز تولد، کد امنیتی را وارد کنید. با انتخاب گزینه ورود به گروه کلاس من، به گروه ها و کانال های اختصاصی مربوط به خود (نه کلاس های مربوط به مابقی دانش آموزان) دسترسی پیدا می کنید. در صورت انجام ندادن احراز هویت، این گروه ها و کانال ها برای شما نشان داده نخواهند شد و شما نمی توانید از کلاس های درسی خود استفاده کنید.

آموزش ساخت کانال در شاد

برای ساختن کانال و گروه در اپلیکیشن شاد محدودیت وجود دارد. ابتدا مدیر مدرسه باید احراز هویت کرده و گروه و کانال بسازد تا معلمان و دانش آموزان پس از احراز هویت قادر به مشاهده آن ها باشند. برای ساختن کانال ها و گروه ها اقدام خاصی لازم نیست زیرا زمانی که مدیر مدرسه احراز هویت خود را انجام دهد به صورت خودکار این گروه ها و کانال ها ساخته شده و در دسترس او قرار می گیرند تا بتواند دانش آموزان و معلم را وارد کند. بنابراین گروه ها و کانال ها بر خلاف اپلیکیشن های سروش، تلگرام و غیره به صورت خودکار ساخته میشوند نه به صورت دستی.

اما در اپلیکیشن شاد، گزینه ای با عنوان کانال جدید وجود دارد که شاید شما‌عزیزان را به اشتباه بیندازد. شاید در نگاه اول تصور کنید با استفاده از این گزینه موفق به ساخت کانال جدید می‌شوید، اما باید بگویم این گزینه فعلا هیچ کاربردی ندارد و استفاده از آن امکان پذیر نمی باشد.

باکس صورتی را لمس و برنامه شاد درسی را دانلود و نصب نمایید.

چرا پیام رسان شاد برای همه دانش اموزان ضرروری است و چرا باید shad medu ir را دریافت و نصب کنند؟
در گفتگویی که با یکی از معلمان داشتیم ایشان گفتند که تمام محصلین باید این برنامه را نصب کنند چرا که تحصیل و کسب علم را نمیتوان تعطیل کرد و حتما در سال تحصیلی جدید یعنی مهر ۹۹ به فکر نصب این برنامه باشید. طبق اخباری که از ورازت اموزش و پرورش به گوش میرسد سال جدید نیز کلاس ها به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

راهنمای نصب
  1. برای ورود به شبکه آموزشی شاد ، این مراحل را در دستورالعمل دنبال کنید.
  2. ‏ ابتدا برای دانلود نسخه جدید شاد از مایکت روی باکس صورتی رنگ ضربه بزنید.

دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش

مطالـب پیشـنهادی
مشخــصات فایــل بازی
  • حجم: 35.85 مگابایت
  • فرمت: apk
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir
لینــک های دانلــود
دانلود برنامه شاد اندروید
گزارش خرابی لینک ( بزودی )

دیدگاهتان را بنویسید