دانلود بازی Zombie Army 4 Dead War برای کامپیوتر

ویژه کرک شده

Zombie Army 4 Dead War نسخه دوم بازی پرطرفدار زامبی است که مانند نسخه اول شما را به شدت هیجان زده می کند . باز هم سربازان زامبی هیتلر برای سازندگان Sniper Elite 4 در این تیرانداز خنک کننده ستون فقرات بازگشتند! دشمنان پنهانی منفور ، اسلحه های حماسی و یک کارزار جدید هولناک برای 1-4 بازیکن در اروپا در دهه 1940 انتظار شما را می کشند ، زیرا شما برای نجات بشر از Armageddon ارواح می جنگید!

Zombie Army 4 Dead War

کمپین جدید تکان دهنده مقاومت زامبی هیتلر را شکست داده و او را به جهنم انداخته است – اما مردگان بار دیگر با گرسنگی بیشتر از قبل زنده می شوند! تاریخ متناوب Zombie Trilogy را در سطوح بسیار جدیدی ادامه دهید و طرحی شوم را کشف کنید که تیپ Survivor را در سراسر ایتالیا و فراتر از آن هدایت می کند! با نیروهای تاریکی در کانال های مملو از جسد بجنگید ، از یک باغ وحش زامبی جان سالم به در ببرید و به مکان های تاریک و غیرقابل توضیحی بروید که هیچ شخصی قبلاً در آن حضور نداشته است.

تصاویری از محیط بازی :

Zombie Army 4 Dead War دانلود بازی زامبی آرمی 4 برای کامپیوتر

ویژگی ها
  • گرافیک خارق العاده و جذاب
  • موسیقی متن ترسناک
  • مکان های ترسناک و هیجانی
  • از قدرت آتش ، صاعقه و ذات الهی استفاده کنید تا اسلحه های خود را در میز کار ارتقا دهید و بیدار کننده های جهنم را بسازید! اسلحه تهاجمی که رعد و برق می زند؟ تپانچه با سرنیزه شعله ور؟ هر چیزی در آخرین موضع بشری قرار دارد!

 

پیشنهاد میکنم زامبی آرمی 1 رو هم دانلود کنید :

مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Immortals of Aveum برای کامپیوتر نسخه DODI
مشخــصات فایــل بازی
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir
لینــک های دانلــود
لینک های دانلود به درخواست ساماندهی حذف گردید
گزارش خرابی لینک ( بزودی )

یک پاسخ به “دانلود بازی Zombie Army 4 Dead War برای کامپیوتر”

دیدگاهتان را بنویسید