دانلود بازی WarPlan برای کامپیوتر

کرک شده

WarPlan یک بازی جذاب استراتژیکی موتور شبیه سازی کاملاً دقیق جنگ جهانی دوم است. این یک تعادل واقع گرایی و بازی است که شامل بهترین بازی های 50 ساله هیئت مدیره جنگ جهانی دوم است. به لطف انعطاف پذیری موتور و پایگاه داده ، جنگ جهانی دوم را با جزئیات کامل بازی کنید. توسعه دهنده Kraken Studios تأکید خود را بر روی بازی هایی دارد که استفاده از آنها آسان است و بردن آنها دشوار است.WarPlan

WarPlan یکی از بهترین رابط ها را برای کاهش هرچه بیشتر مدیریت ریز استفاده می کند تا بازیکنان بتوانند روی بازی و تفکر تمرکز کنند. مقیاس ها مقیاس بازی عظیم است ، 70 کشور بالقوه مختلف را شامل می شود ، در یک نقشه بزرگ 30 مایل / 50 کیلومتر در هر سحر با استفاده از مقیاس گذاری نقشه پیترز (که فاصله واقعی را بهتر نشان می دهد). مقیاس زمینی 15k – 60k men ، مقیاس هوایی 300-400 هواپیما و مقیاس نیروی دریایی 2 کشتی سرمایه + کشتی پشتیبانی است.

سیستم مبارزه : نبرد در لند انجام می شود ، با حمله multihex بر اساس نقاط عملیاتی که اجازه می دهد چندین حرکت و تاکتیک های حمله اجازه دستیابی به موفقیت در خط مقدم را فراهم کند ، در Air ، جایی که می توانید به اهداف انتخاب شده حمله کنید و ممکن است به طور خودکار از حملات زمینی پشتیبانی کنید و در دریا ، جایی که ناوگان و حالت های حمله در تشخیص تأثیر می گذارد. اکشن شبانه ، Surface ، Sub و Fight Carrier در دسترس هستند. برای محدود کردن حرکت دشمن از منطقه کنترل استفاده کنید. 20 واحد مختلف با 15 ویژگی مختلف ، 17 پیشرفت فناوری مختلف ، 5 تخصص مختلف و … هر کشور واحدهای خاص خود را با ویژگی های خاص خود دارد بعلاوه ، واحدها می توانند تحت تأثیر قرار بگیرند: خرابی – واحدهای زمینی می توانند تقسیم یا اصلاح شوند ، سپاهها ممکن است یک لشکر جدا شوند ، ارتشها ممکن است تقسیم شوند ، تشکیلات – ممکن است تشکیلات کوچک به بزرگترها تقسیم شوند ، ژنرال ها – هر بازیکن با ژنرال های خاص خود همراه شده است ،حمله همراه و عقب نشینی ، واحدهای پشتیبانی حوضه – 11 نوع پشتیبانی مختلف. واحدهای نیروی دریایی در ناوگان انباشته می شوند. 1 زمین ، 1 هوا ، 1 ناوگان در هر شش گوش. واحدهای زمینی توانایی داشتن تخصص را دارند. این یک اتصال تجهیزات ، واحدهای نخبه آموزش دیده یا چرخ دنده است. با پیشرفت ، این امکان را برای 120 پیکربندی مختلف واحد زمین فراهم می کند.

تصاویری از محیط بازی :

WarPlan دانلود بازی استراتژیکی نبرد نسخه Unleashed برای کامپیوتر

سیستم مورد نیاز

سیستم عامل: ویندوز 8.1 ، ویندوز 10 (فقط 64 بیتی)
پردازنده: Intel Core i3 یا معادل آن
حافظه: 4 گیگابایت RAM
Graphics: کارت گرافیک با قابلیت DX10 (سایه بان مدل 4.0)
DirectX: نسخه 9.0c
فضای ذخیره سازی: 414 مگابایت فضای موجود

راهنمای نصب
  1. قبل از نصب حتما آنتی ویروس و اینترنت خود را غیر فعال کنید.
  2. فایل های فشرده را باید توسط نرم افزار WinRAR استخراج نمایید.
  3. بازی را نصب کنید.
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Immortals of Aveum برای کامپیوتر نسخه DODI
مشخــصات فایــل بازی
  • فرمت: exe
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir
لینــک های دانلــود
کرک این بازی کلا به مشکل خورده است
گزارش خرابی لینک ( بزودی )

دیدگاهتان را بنویسید