دانلود بازی The Ascent نسخه DODI برای کامپیوتر – گیم ستاپ

کرک شده آنلاین

|بازی The Ascent برای کامپیوتر |

|DODI|

بازی The Ascent یک بازی تلفیقی از سبک های اکشن و نقش آفرینی است که در تاریخ 19 آگوست 2022 توسط شرکت Curve Games منتشر شد.سبک بازی از نظر زاویه ی دوربین ایزومتریک است و دوربین مانند بازی های استراتژیک در نمای بالا قرار دارد.ماموریت شما در گروهی به نام The Ascent تعریف می شود که هدف مبارزه با شرایط ظالمانه ایست که در سیاره ای به نام Veles وجود دارد.در ادامه و پس از مشاهده ی توضیحات و تریلر،می توانید این بازی را دانلود کنید.

بازی The Ascent

اگر به سری بازی های اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی علاقه دارید پیشنهاد میکنیم بازی The Ascent را در سایت گیم ستاپ به صورت رایگان دانلود کنید.

بازی پیشنهادی:دانلود بازی Earths Shadow

گیم پلی بازی The Ascent

داستان بازی اینگونه است که گروهی به نام The Ascent تلاش می کنند تا عدالت را در سیاره ای به نام Veles بر قرار کنند.سیاره Veles مقر افراد جاه طلبی شده است که غیر مستقیم مسافران را به بردگی میگیرند و به چیزی جز ثروت و قدرت مطلق فکر نمی کنند.سیاره ای پر از موجودات مختلف که هرچند از دور زیبا به نظر می رسد اما در درون پر از ظلم و آشوب است.

ساکنین این سیاره تماما بردگانی هستند که به قدرت های حاکم خدمت می کنند.ماموریت شما در بازی تلاش برای برقراری عدالت و مبارزه با گروه های جاه طلبیست که قصد دارند قدرت را در درون این سیاره در دست بگیرند و راه گروه های پیشین که ظلم و کسب قدرت بود را در پیش بگیرند.

بازی The Ascent از نظر داستانی آنقدر جذاب نیست که شما را در لحظه لحظه ی خود درگیر کند.در واقع تمرکز سازندگان این بازی بیشتر بر جزییات و طراحی هنری و فضای سایبرپانکی بوده است تا صرفا داستان.در ابتدای بازی باید کاراکتر مورد نظر خود را بسازید و با انتخاب یک سری آیتم ها و جنسیت کاراکتر ، وارد بازی خواهید شد.

مانند تمام بازی ها ، در ابتدا روند کند است و ماموریت شما در حد کشتن چند ربات ساده است تا با فضای کلی بازی آشنا شوید و هر چقدر پیش می روید ماموریت ها دشوار تر و سخت تر خواهد شد.تمرکز گیم پلی بازی بیشتر بر روی مبارزات است.از آنجایی که The Ascent یک بازی اکشن نقش آفرینی است،مبارزات در آن بسیار مهیج ،دشوار،چالش برانگیز و همراه با تجهیزات مبارزاتی گوناگون است.

بهترین بخش The Ascent بی تردید طراحی ظاهری آن است که با وجود ایزومتریک بودن با بیشترین جزئیات ممکن انجام گرفته و با نورپردازی نئونی که هیچ زمانی احساس زیاده‌رویِ معمول این ژانر را منتقل نمی‌کند و استفاده از موتیف رنگ قرمز در مراحل نبرد که حس بالا رفتن از اعماق جهنم را دارد، با یکی از بهترین طراحی‌های موجود در میان عناوین علمی-تخیلی طرف هستیم. اجزای محیطی، شخصیت‌ها و دشمنان هم سبک طراحی ویژه‌ای دارند که حس و حال طرح روی جلد مجلات علمی-تخیلی قدیمی و کامیک بوک‌ها را القا می‌کنند که بسیار جذاب‌تر از یک طراحی فتورئال حوصله سربر از کار در آمده است. موسیقی متن اصلی و قطعات لایسنس شده هم به خوبی فضایی پر از هیجان و بیم‌ناکی را به وجود آورده‌اند و صداپیشگی هم در مجموع قابل قبول است و تا حدودی یادآور فیلم‌های علمی-تخیلی قدیمی با بودجه‌های محدود است. طراحی بصری جذاب و موسیقی متن فوق‌العاده بهترین بخش‌های The Ascent هستند اما فضاسازی کار هم با وجود اینکه خود روایت اصلی حرف زیادی برای گفتن ندارد، در سطح بسیار خوبی قرار داشته که میزان غرق شدن در آن و آگاهی پیدا کردن از جزئیاتش کاملاً در اختیار خودتان است. گیم‌پلی یک شوتر ایزومتریک استاندارد است که به علت ناپختگی و عدم انطباق مناسبِ ایده‌های نقش‌آفرینی و طراحی نه چندان ایده‌آل منوها، آنطور که باید و شاید لذت‌بخش نیست.

به لطف تنوع سلاح هایی که در بازی برای انجام ماموریت ها به آن ها دسترسی دارید ، جلوه های بصری و جزییات و حالت های تیر اندازی ، حس هیجان خاصی را تجربه خواهید کرد.هوش مصنوعی بازی نیز به خوبی طراحی شده به نحوی که با هر عملکرد شما در ماموریت های مختلف ،دشمنان و حریفان شما عملکرد متفاوتی خواهند داشت.

ضمن اینکه قابلیت ارتقا سلاح ها نیز در بازی وجود دارد.امکان انجام بازی به صورت آفلاین و آنلاین وجود دارد.بر خلاف بازی های مشابه کار با منو ها زیاد زمان نمی برد و همین موضوع باعث عدم خستگی و تمرکز بالای گیمر در بازی شده است.


گرافیک و ویژگی های بازی The Ascent

طراحی های فوق العاده ی صحنه های مختلف،رنگبندی ها ، ایزومتریک مناسب ، جزئیات بسیار زیاد ، استفاده از موتیف رنگ قرمز در مبارزات ،کاراکتر دشمنان و هوش مصنوعی قابل قبول از ویژگی های بازی The Ascent محسوب می شوند.موسیقی بازی در ماموریت های مختلف نیز به خلق فضایی پر هیجان و جذاب کمک کرده است.

فضا و طراحی کلی بازی به نحوی صورت گرفته است که برای ما یادآور فیلم های علمی تخیلی باشد.المان های نقش آفرینی و امکان ارتقا شخصیت و تجهیزات نیز ویژگی دیگریست که در این بازی وجود دارد.نرخ فریم بازی هم در تمامی مراحل ثابت است که تجربه ی یک بازی بسیار روان را به بازیکن ارائه می دهد.

فضای سایبرپانکی به زیباترین و بی نقص ترین حالت ممکن در بازی طراحی شده است تا شما را برای ساعت ها سرگرم کرده و یک تجربه ی لذت بخش را به شما ارائه دهد.

 

ویژگی های نسخه فشرده بازی 

نصب آسان و سریع

حجم بازی از  35 گیگابایت به 15.2 گیگابایت کاهش یافته است.

حداقل 5 گیگابایت فضای رم برای نصب نیاز است.

زمان لازم برای نصب بازی براساس قدرت سیستم تا 1 ساعت طول خواهد کشید.

فضای مورد نیاز برای نصب و اجرای بازی 100 گیگابایت خواهد بود.

این نسخه از بازی کامل است و هیچ بخشی از آن حذف نشده است.

بازی در نسخه DODI توسط سایت گیم ستاپ تست شده و کاملا سالم است.

توجه : در صورتی که در نصب با مشکل مواجه شدید به انجمن گیم ستاپ مراجعه کنید.

 دانلود بازی کامپیوتر و دانلود بازی اندروید از سایت گیم ستاپ نیم بها محاسبه می شود.

ویژگــی های بازی
  • قابلیت انجام بازی به صورت آنلاین و آفلاین
  • طراحی های بصری فوق العاده ی
  • امکان ارتقا مکانیزم های مختلف مانند سلاح ها
  • قابلیت انجام بازی به صورت دو نفره
  • قابلیت سفارشی سازی کاراکتر
  • اتمسفر جذاب
تصــاویر محیـط بازی
تریلر بازی
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Immortals of Aveum برای کامپیوتر نسخه DODI
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

  • OS: Windows 10 x64
  • Processor: Intel Core i7-6700K (4 * 4000) or equivalent / AMD Ryzen 5 2600 (6 * 3400) or equivalent
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: Geforce GTX 1070 (8192 MB) / Radeon RX 5700 (8192 MB)
  • Storage: 35 GB available space

Minimum System :

  • OS: Windows 10 x64
  • Processor: Intel Core Intel Core i5-3470 (4 * 3200) or equivalent / AMD FX-8350 (4 * 4000) or equivalent
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: GeForce GTX 660 ( 2048 MB) / Radeon R9 390X (8192 MB)
  • Storage: 35 MB available space
راهنمــای نصــب بازی
  1. از نرم افزار دانلود منیجر جهت دانلود فایل ها استفاده کنید
  2. ابتدا تمام فایل ها را دانلود کنید
  3. پس از دانلود تمام فایل ها آن ها را اکستراکت کنید
  4.  آنتی ویروس خود را موقتا غیر فعال کنید(آنتی ویروس ها کرک بازی را به عنوان ویروس شناسایی می کنند).
  5. بعد از دانلود بازی از نرم‌افزار WINRAR جهت استخراج فایل ها استفاده کنید.
  6. بازی را نصب کنید.
  7. به اجرای بازی بپردازید.
مشخــصات فایــل بازی
  • حجم: 15.2 گیگابایت
  • تاریخ انتشار: 19 آگوست 2022
  • شرکت سازنده: Curve Games
  • نسخه: DODI
  • رده سنی: +17
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir
لینــک های دانلــود

دانلود فایل نصبی بازی The Ascent نسخه DODI با حجم 15.2 گیگابایت

دانلود پارت 1 2 گیگابایت
دانلود پارت 2 2 گیگابایت
دانلود پارت 3 2 گیگابایت
دانلود پارت 4 2 گیگابایت
دانلود پارت 5 2 گیگابایت
دانلود پارت 6 2 گیگابایت
دانلود پارت 7 2 گیگابایت
دانلود پارت 8 1.2 گیگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )

دیدگاهتان را بنویسید