دانلود بازی Legion Gold 20th Anniversary Remaster برای کامپیوتر

کرک شده برای سیستم های ضعیف

Legion Gold یک بازی استراتژیک سطح بالا است که عناصر استراتژیک و تاکتیکی را در یک ماجراجویی بی نظیر امپراتوری روم گنجانده است. ارتشهای عظیم را کنترل کنید و سعی کنید یک امپراتوری را در سطح استراتژیک شکل دهید. در سطح تاکتیکی ، ارتش های خود را قرار دهید و از بهترین ترکیب ها برای رسیدن به پیروزی استفاده کنید. هر نقشه می تواند بارها در تنظیمات مختلف ، با ملل مختلف پخش شود و ساعت ها گیم پلی به شما بدهد.

Legion Gold

در Legion Gold ، بازیکنان می توانند ارتش های عظیمی را که در سراسر جهان باستان راهپیمایی می کنند ، فرماندهی کنند و شهرهای قدرتمندی بسازند که با گذشت زمان ادامه یابد ، در حالی که در میان خون و گل در میدان جنگ ایستاده اند و فرماندهی عمل تاکتیکی هر جنگ را دارند! Legion Gold با استقبال خوبی از سوی گیمرها و منتقدان روبرو شده است ، نسخه توسعه یافته و بهبود یافته نسخه قبلی آن ، Legion ، و نه تنها شامل بازی اصلی بلکه یک بسته الحاقی سنگین نیز می باشد. این گسترش حتی بیشتر از سیستم بازی اعتیاد آور Legion ، ساعات بیشتری از بازی را به گیمرها می آورد.

پیشرفت های موجود در Legion Gold نسبت به Legion شامل عناصر دیپلماتیک ، اقتصادی و مدیریتی بسیار بهبود یافته ، عناصر استراتژیک و تاکتیکی بهبود یافته در سیستم نبرد ، 3 مبارزات جدید ، مسابقات جدید ، واحدها ، ساختارها و موارد دیگر است. در برابر بسیاری از قبایل ، ملت ها و مخالفان هوش مصنوعی منحصر به فرد از دوران امپراتوری روم بازی کنید اقتصاد دقیق – شهرهای خود را کنترل کنید ، کارگران را اختصاص دهید ، ساختمان های جدید بسازید ، برای محافظت قلعه بسازید و هنگ های جدید را آموزش دهید.

تصاویری از محیط بازی :

Legion Gold 20th Anniversary Remaster ارتش طلایی لژیون گلد برای کامپیوتر

سیستم مورد نیاز

سیستم عامل: ویندوز 7 و بالاتر
پردازنده: پنتیوم 233 مگاهرتز MMX
حافظه: 64 مگابایت RAM
گرافیک: کارت گرافیک سازگار با 2 مگابایت DirectX
DirectX: نسخه 8.0
فضای ذخیره سازی: 250 مگابایت فضای موجود
یادداشت های اضافی: 800×600 تمام صفحه

راهنمای نصب
  1. قبل از نصب حتما آنتی ویروس و اینترنت خود را غیر فعال کنید.
  2. فایل های فشرده را باید توسط نرم افزار WinRAR استخراج نمایید.
  3. بازی را نصب کنید.
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Immortals of Aveum برای کامپیوتر نسخه DODI
مشخــصات فایــل بازی
  • حجم: 268 مگابایت
  • فرمت: exe
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir
لینــک های دانلــود
دانلود با لینک مستقیم
گزارش خرابی لینک ( بزودی )

دیدگاهتان را بنویسید