دانلود بازی Prototype برای کامپیوتر

کرک شده

Prototype (سبک سازی شده به عنوان [PROTOTYPE]) یک بازی ویدیویی اکشن و ماجراجویی دنیای باز است که توسط Radical Entertainment ساخته و توسط Activision منتشر شده است. این بازی در آمریکای شمالی در تاریخ 9 ژوئن 2009 (پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360) ، در مناطق جنوب غربی آمریکای شمالی (مایکروسافت ویندوز) و همچنین اقیانوسیه در 10 ژوئن و در اروپا در 12 ژوئن منتشر شد.

Prototype

نسخه های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در 14 ژوئیه 2015 همراه با دنباله آن با عنوان Prototype Biohazard Bundle منتشر شد. نسخه های . این بازی در منهتن دنبال می شود ، یک شکل دهنده قدرتمند فراموشی به نام الکس مرسر دنبال می شود که باید جلوی شیوع بلک لایت را بگیرد ، آفتی که افراد را به هیولاهای خشن وحشتناک جهش می دهد.

در طول تلاش خود ، الکس سعی می کند گذشته خود را کشف کند و در عین حال با ارتش ایالات متحده و یک نیروی عملیاتی سیاه به نام Blackwatch درگیر شود. به موازات خط داستانی بازی ، توانایی اجرای بازی به عنوان یک بازی ویدیویی به سبک ماسه بازی به بازیکن امکان می دهد تا در منهتن گشت بزند. این بازی با انتقاد از منتقدین به دلیل اصالت و گیم پلی جذاب بازی ، یک موفقیت مهم و تجاری بود. بسیاری از منتقدان آن را با بازی Infamous ، یکی دیگر از بازی های اکشن و ماجراجویی جهان باز که یک ماه قبل از Prototype منتشر شده مقایسه و مقایسه کردند. دنباله آن ، نمونه اولیه 2 ، در آوریل 2012 منتشر شد.

ابرقدرت اصلی الکس توانایی تغییر شکل دادن ، تغییر بدن خود به هر کسی است. همگام شدن با این قدرت توانایی او در “مصرف” دیگران است ، و آنها را کاملاً جذب می کند. این روند به الکس اجازه می دهد تا با جذب زیست توده دشمنان خود ، به سرعت سلامتی خود را بدست آورد. این همچنین به او این امکان را می دهد که اشکال دشمنان انسانی را که جذب خود می کند ، بدست آورد و در نتیجه به بازیکن اجازه می دهد تا دشمن را به عنوان یکی از آنها حرکت دهد. این لباس مبدل فقط تا زمانی که الکس نامحسوس باقی بماند ادامه خواهد داشت. الکس از نظر جسمی قدرت باورنکردنی دارد و بیشتر انسانها را با یک مشت می کشد. او می تواند حملات مختلف نظامی بدون تغییر شکل دادن و همچنین حرکتهای ژیمناستیک بیشتر مانند ترکیبات هوا ، سر خوردن در امتداد زمین را با استفاده از بدن دشمن انسان نما و حمله توپ با سرعت بالا انجام دهد.

تصاویری از محیط بازی :

دانلود بازی هیجانی Prototype پروتوتایپ نسخه کم حجم برای کامپیوتر

سیستم مورد نیاز

OS: Windows® XP (with Service Pack 3) or Windows Vista®
Processor: Intel® Core™2 Duo 2.6 GHz or AMD Athlon™ 64 X2 4000+ or better
Memory: Vista 2 GB RAM / XP 1 GB RAM
Graphics: All NVIDIA® GeForce® 7800 GT 256 MB and better chipsets. All ATI Radeon™ X1800 256 MB and better chipsets
DirectX®: Microsoft DirectX 9.0c
Hard Drive: 8GB of free hard drive space
Sound: DirectX® 9.0c compliant sound card

راهنمای نصب
  1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.
  2. فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.
  3. به نصب بازی بپردازید.
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Immortals of Aveum برای کامپیوتر نسخه DODI
مشخــصات فایــل بازی
  • حجم: 7.3 گیگابایت
  • فرمت: exe
  • رده سنی: 12+
  • منبع: گیم ستاپ
  • پسورد: www.gamesetup.ir
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Prototype نسخه Razor1911

دانلود پارت 1 2 گیگابایت
دانلود پارت 2 2 گیگابایت
دانلود پارت 3 2 گیگابایت
دانلود پارت 4 1.3 گیگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )

دیدگاهتان را بنویسید

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,